FrøkenElde Skrevet 20. juni 2013 #1 Skrevet 20. juni 2013 Tok 4 positive gravid tester hjemme i går, både dag og kveld, men hos legen i dag slo det ikke ut på urin prøve. Humm.. Flere som har opplevd det? På clearblu sin sto det "gravid 2-3 uker"... Finnes det noen annen forklaring enn graviditet når tester er positive? Legen tok en blodprøve og ville ta en ny blodprøve om en uke for å se om hcg nivået har steget.. Hvis det har sunket kan vel utslaget på hjemmetester skyldes en abort ? :-/. Men jeg har ømme bryst! Og er trøtt!!!
FirstAidKit Skrevet 21. juni 2013 #2 Skrevet 21. juni 2013 I mitt første svangerskap opplevde jeg dette. Hadde flere positive tester hjemme, tatt både morgen, ettermiddag og kveld. Endte opp hos legen pga smerter (stresset førstegangsgravid som googlet diverse symptomer og dermed trodde jeg hadde svangerskap utenfor livmoren). Der var testen negativ, og jeg opplevde å ikke bli tatt på alvor (eeeeeeer du helt sikker på at du har hatt positive tester hjemme? "Haaaaaaar du noen gang hatt et innbilt svangerskap"? Jeg var helt sjokkert over behandlingen. Uansett! Testet hjemme dagen etter. Og den var selvfølgelig positiv. Så tror rett og slett at den negative testen hos legen var en svært uttynnet urin, og at den dermed var negativ. Ta en test på morgenurin, du. Så ser du Nå hører det dessverre til min historie at jeg mistet i uke 7, men ble gravid like etter, og sitter her med en nydelig datter på 1,5 år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå