Gå til innhold

Jeg har tatt min siste røyk... fikk en oppvekker i dag :/

Anbefalte innlegg

en bekjent av meg mistet babyen sin på 2,5 mnd. i krybbedød for et par dager siden. Jeg fikk nyheten i dag mens jeg tok dagens ene sigarett...æsj. her står jeg og forsvarer røykinga fordi jeg har så mye å tenke på og bla, bla... æsj.. hva er det jeg har tenkt på??? aldri mer..

Fortsetter under...

Jeg trodde at dette klarte jeg ikke. det var så vanskelig. men så viser det seg at jeg har hatt feil fokus. har fokusert på meg selv om hvordan jeg har det. ikke hvordan barnet har det eller kommer til å få det! dessuten vil jeg ikke være røyker foran barna mine heller! Vil ikke at de skal vokse opp med røyk.

takk forresten. Dette skal jeg klare!

Det kommer til å gå supert! Når jeg kasta røyken oppdaga jeg at jeg plutselig ble mindre stressa å fikk mer tid!! ;) rart siden jeg brukte røyken som avkobling når jeg var stressa! Røyken var faktisk det som laget mye av stresset, jaget etter å gå ut å ta seg den røyken... Nå har jeg vært røykfri et par mnd, og elsker mitt nye røykfrie liv!!

Annonse

Annonse

Det går fortsatt veldig bra. sprakk og tok en røyk for et par dager siden. er en uke siden jeg slutta nå. men jordmor mente jeg ikke skulle fokusere på at jeg sprakk, men fortsette og se fremover! =) så når jeg la det bak meg gikk jeg videre. skal ikke røyke etter at baby kommer heller! aldri mer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...