bebemio Skrevet 20. juni 2013 #1 Del Skrevet 20. juni 2013 Jeg har termin 27 juli og venter 1 jente. Hadde vært fint å bli kjent med noen fra samme område. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bebemio Skrevet 30. juni 2013 Forfatter #2 Del Skrevet 30. juni 2013 Jeg er 35 år og har en gutt på snart 6 år fra før. Flere på samme ca. samme alder? Jeg bor i Lillestrøm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DaTuMa Skrevet 11. juli 2013 #3 Del Skrevet 11. juli 2013 Jeg har termin 30 juli. Har fra før en jente på snart 10 år. Bor 5 min fra Lillestrøm med bil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bebemio Skrevet 12. juli 2013 Forfatter #4 Del Skrevet 12. juli 2013 så bra :-) Har du lyst å møtes i lillestrøm en dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DaTuMa Skrevet 14. juli 2013 #5 Del Skrevet 14. juli 2013 Ja det kan vi godt er på ferie akkurat nå, men kommer snart hjem. Send meg en pm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå