Anonym bruker Skrevet 20. juni 2013 #1 Skrevet 20. juni 2013 Kan jeg bruke tights til sommerkjole? Eller ser det rart ut på voksne? Jeg er så frysete av meg,så selv når er det sol og grei tempratur ute så syns jeg det blir kaldt med bare kjole. Med en tights til så hadde det jo blitt varmere,å da kunne jeg kanskje endelig få brukt sommerkjolene Å hva passer best? Svart eller hvit tights? Det er en rosa enkel kjole. Anonymous poster hash: bfe12...512
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2013 #2 Skrevet 20. juni 2013 Nei, det er såå 2001. Helt ut!! Anonymous poster hash: 60c58...cf6
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2013 #3 Skrevet 20. juni 2013 Tights er noe av det fuleste plagget som finnes. Så nei, det ville jeg ikke gått med. Det passer for småjenter, men ikke voksne damer. Kjøp deg heller en maxikjole;-) Anonymous poster hash: 89b63...ea6
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2013 #4 Skrevet 20. juni 2013 Jeg bruker ofte tights under kjoler jeg.. slike halvlange med blonder.. ellers så synes jeg det også kan være fint med linbukse under.. kommer litt ann på hvordan kjolen er da.. Anonymous poster hash: 8bcae...700
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2013 #5 Skrevet 20. juni 2013 Jeg bruker ofte tights under kjoler jeg.. slike halvlange med blonder.. ellers så synes jeg det også kan være fint med linbukse under.. kommer litt ann på hvordan kjolen er da.. Anonymous poster hash: 8bcae...700 Ja jeg har en sånn halvlang hvit tights ble med blonder,var den jeg lurte på å bruke til kjolen. Men var visst ikke mange som var enige om at det passer seg hehe Anonymous poster hash: bfe12...512
DaTuMa Skrevet 20. juni 2013 #6 Skrevet 20. juni 2013 Jeg bruker alltid tights under kjole. Både kort og lang tights.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2013 #7 Skrevet 20. juni 2013 Det er klart du kan bruke det, er mange som gjør det, veldig mange faktisk. Om du synes det ser greit ut så går du med det, og møter garantert andre som har valgt det samme. Jeg ville personlig ikke valgt å gå med tights under kjole, det er sånt jeg setter på 4-åringen min. Men jeg reagerer overhodet ikke på at andre gjør det. Det har egne stativer med bare slike tights både på H&M, Lindex og Cubus, og du møter på folk som går sånn kledd hver eneste dag, det er helt greit. Anonymous poster hash: f17b8...655
me_87 Skrevet 20. juni 2013 #8 Skrevet 20. juni 2013 Jeg bruker ofte tights til kjole ettersom jeg også fryser lett.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2013 #9 Skrevet 20. juni 2013 Nei det er ikke fint Anonymous poster hash: 975c3...2eb
Magia Skrevet 20. juni 2013 #10 Skrevet 20. juni 2013 Jeg er lang og slank, så sommerkjoler er ofte korte til meg. I tillegg er jeg ganske frøsen av meg. Jeg sverger til sånn halvlang tights under. Jeg bruker bare svart da, for jeg syns hvit tights er det styggeste jeg ser. Men det er meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå