Gå til innhold

Keisersnitt på Arendal Sykehus i juli 2013.. lurer på endel. mitt KS nr 3..

Anbefalte innlegg

Jeg skal ha KS på Arendal nå i juli. Men fått beskjed om innleggelse en dag før og det tidlig på morningen. har fått de andre 3 barna på Ahus og de 2 som jeg hadde KS med  var jeg altså bare innom dagen før og fikk med meg noe mener jeg. ..? noen som vet om jeg blir lagt inn og ikke får dra hjem den dagen evt? og om rutinene etter Ks? på Ahus er det veldig "rullebåndsprinsipp" men hvordan er et her? står ikke noe om det i brevet så får vel ringe de. men greit å høre her inne også :) 

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg skal inn for ks nr.3 den 15, det andre planlagte. Jeg blir lagt inn dagen før, samme som sist gang :) det er vanlig rutine her iværtfall. De tar blodprøver, gir ca tidspunkt for start dagen etter, får en prat med anestesisykepleier osv :)

Jeg skal inn for ks nr.3 den 15, det andre planlagte. Jeg blir lagt inn dagen før, samme som sist gang :) det er vanlig rutine her iværtfall. De tar blodprøver, gir ca tidspunkt for start dagen etter, får en prat med anestesisykepleier osv :)

:) hvoran var det på oppvåkningen? fikk du ha baby hos deg mye ? har født 3 ganger før på Ahus. og da 2 ganger KS. men de var ufattelig laaaange timer før man ble trillet på Barsel... savnet jo ungen så fælt. 

Oppvåkningen er like kjedelig hver gang :o de har kommet opp med baby iløpet sv de timene, men har ikke fått ha dem hos meg hele tiden nei. Det kom ann på hvor travelt det er på føde/barsel fikk keg beskjed om, fordi JM må være med opp. Nå holder jeg til i trøndelag da, aner ikke hvilke rutiner de har ellers i landet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...