You can do it! Skrevet 20. juni 2013 #1 Skrevet 20. juni 2013 Sønnen min har epilepsi, han får stort sett anfall i forbindelse med søvn. Han har nå hatt anfall nesten hver natt i over en uke, er så slitsomt for både han og oss! Han blir helt slått ut av anfallene og orker ingenting. Vært hjemme fra barnehagen i halvannen uke... Noen andre her med barn med epilepsi, som blir helt utslått i flere dager etter anfall?
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2013 #2 Skrevet 20. juni 2013 Jeg har heldigvis ikke barn med epilepsi, men jeg hadde barneepilepsi (vokst det av meg). Jeg var veldig sliten og utenfor etter anfall (hadde også GTK-anfall om natten). Det er ikke uvanlig å bli utslått i flere dager etter anfall, dessverre. Anonymous poster hash: 07380...33e
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2013 #3 Skrevet 20. juni 2013 Broren min...Nå har han fått ny medisin, og vært anfallfri i 4, 5 uke. Fant ut at han hr et syndron som heter Dravet... Fikk epilepsi anfall første gang som spedbarn. Anonymous poster hash: e1ccc...12f
You can do it! Skrevet 20. juni 2013 Forfatter #4 Skrevet 20. juni 2013 Så bra at du har vokst det av deg! Vi har håpet at gutten vår skal vokse det av seg, men foreløpig har det bare økt i hyppighet og intensitet, så begynner å tro at vi bare må leve med det. Skal muligens prøve noen nye medisiner, men ting tar tid! Er så kjipt å bare gå å vente på neste anfall og se at han blir mer og mer sliten for hver dag!! Ano nr 2: Så bra at medisinene ser ut til å virke:) Sønnen min fikk første anfall da han var 5 mnd, han er 6 år nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå