Gå til innhold

Noen andre her som har barn med epilepsi (gtk-anfall)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min har epilepsi, han får stort sett anfall i forbindelse med søvn. Han har nå hatt anfall nesten hver natt i over en uke, er så slitsomt for både han og oss! Han blir helt slått ut av anfallene og orker ingenting. Vært hjemme fra barnehagen i halvannen uke...

Noen andre her med barn med epilepsi, som blir helt utslått i flere dager etter anfall?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har heldigvis ikke barn med epilepsi, men jeg hadde barneepilepsi (vokst det av meg). Jeg var veldig sliten og utenfor etter anfall (hadde også GTK-anfall om natten). Det er ikke uvanlig å bli utslått i flere dager etter anfall, dessverre.

Anonymous poster hash: 07380...33e
Skrevet

Broren min...Nå har han fått ny medisin, og vært anfallfri i 4, 5 uke. Fant ut at han hr et syndron som heter Dravet... Fikk epilepsi anfall første gang som spedbarn.

Anonymous poster hash: e1ccc...12f

Skrevet

Så bra at du har vokst det av deg! Vi har håpet at gutten vår skal vokse det av seg, men foreløpig har det bare økt i hyppighet og intensitet, så begynner å tro at vi bare må leve med det. Skal muligens prøve noen nye medisiner, men ting tar tid! Er så kjipt å bare gå å vente på neste anfall og se at han blir mer og mer sliten for  hver dag!!

Ano nr 2: Så bra at medisinene ser ut til å virke:) Sønnen min fikk første anfall da han var 5 mnd, han er 6 år nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...