Gå til innhold

Noen som driver med litt kreative sysler mens man venter? :-)

Anbefalte innlegg

Jeg har planer om å lag en scrapbook og samler info som bare det :)

I boka har jeg tenkt å ha med info fra svangerskapet med div datoer og bilder og kanskje helsekortet og sånne ting.

Boka skal omhandle svangerskapet og det første leveåret :)

Jeg tenkte jeg også skulle dra frem broderiene mine igjen, da jeg har mange søte barnebroderier. puter og bilder og div andre ting :)

Noen som har noen kreative sysler? :)

Fortsetter under...

Må bare spørre om noe.

Hvor får man kjøpt sånn bok, som er om barnet ditt liksom. Der man kan skrive inn høyde, vekt ol. på barnet. Og de første ordene barnet sier og sånn.

vet jeg har en sånn om meg fra da jeg var liten ;)

Må bare spørre om noe.

Hvor får man kjøpt sånn bok, som er om barnet ditt liksom. Der man kan skrive inn høyde, vekt ol. på barnet. Og de første ordene barnet sier og sånn.

Jeg har forhåndsbestilt "Babykrøniken" og gleder meg til den kommer på lager :D Hadde den til de to første og den er sååå fin! Leverandøren har den ikke klar før 12.juli, uansett hvor du evt. vil kjøpe den, men kan forhåndsbestilles fra bokklubben.no :)

Er desverre ikke like kreativ som deg Hønemor :P Var kreativ før, men har liksom ikke helt futten akkurat nå... Skulle ønske jeg i det minste orket å ta fatt på bunken med bilder jeg skulle limt inn i album til ungene...

man kan også få kjøpt sånne babybøker i vanlig bokhandel også :)

men jeg skal inn å sjekke den babykrøniken!

Nei jeg har ikke begynt så mye enda jeg heller så vi får se hvor kreativ jeg er i lengden da :P  hehe

Må bare spørre om noe.

Jeg har forhåndsbestilt "Babykrøniken" og gleder meg til den kommer på lager :D Hadde den til de to første og den er sååå fin! Leverandøren har den ikke klar før 12.juli, uansett hvor du evt. vil kjøpe den, men kan forhåndsbestilles fra bokklubben.no :)

Takk :) Da må jeg nesten bestille :D

Jeg planlegger alt jeg skal strikke så fort energinivået er på vei opp og kvalmen på retur :) 14 uker nå, så forhåpentligvis er det ikke lenge til.

Har funnet hentesett til jente, men ikke til gutt og magefølelsen sier gutt. Blir vel å strikke 2 sett, for vi vil helst ikke vite kjønn. Har også plukket ut et teppe og vognteppe, så nå sitter jeg bare å venter på litt tiltakslyst...

Annonse

Lagde em scrapbook-sak til førstemann, men ble ikke ferdig. Nr 2 har ikke fått noe og det får sikkert ikke nr 3 heller. Men jeg har fått sydilla! Begynte å strikke da jeg var gravid med nr 1 og begynte å sy i permisjonen med nr 2. Nå har det tatt helt av og nå syr jeg klær både til meg selv og barna 8-)

Gjest flykræsj

hehe :)

Det er en av mine svakheter, jeg er nemlig kjempe god på komme igang men veldig dårlig til å fullføre og går veldig fort lei :P

Samma her... Nå har jeg gitt opp og lagt all kreativitet på hylla. Synes strengt tatt ikke det er mye tid til det heller. Skal jobbe 100%, prøve å holde hus og heim under kontroll, tilbringe litt tid med mann og barn og prøve å trene litt. Resten av tiden brukes på å sove da jeg er mye trøtt. Kreative sysler og sosialt liv for tiden i brakk, men savner faktisk å gjøre noe praktisk og kreativt. Oppussing av møbler er noe jeg synes er artig, og har en kommode og noen bilderammer jeg kunne tenke meg å pusse opp til nytt barnerom. Foreløpig blitt med tanken...

Jeg begynte å strikke et lite teppe når jeg fant ut at jeg var gravid. Men er ikke helt tiden for strikking nå om sommeren. Men snart ferdig. Hr også lyst til å strikke en dress. I nøytrale farger siden vi ikke skal vite kjønn.

Mer enn dette tør jeg ikke planlegge ennå. Var noe med denne tiden som løper fra meg

Annonse

Jeg strikker!

Foreløpig blir det noen små luer og et babyteppe, men jeg sikler på alt fra hentesett, Mariusdress, Mariusbody, Fanadress, kjørepose..aaah,det er såå mye jeg vil strikke!!Bare få all energien min back on track, så skal dere se det blir sving i pinnene ;)

Flinke dere er! :)  jeg kjenner det vrenger seg i meg bare jeg ser en strikkeoppskrift....tror ikke jeg er lagd for å lære det rett og slett :P

godt jeg har bestemødre,svigermor og svigerinnne som elsker å strikke så jeg får nok mer enn jeg trenger uansett ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...