Gå til innhold

Tips til godteposer til barnebursdag (18 stk)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er utrolig mange barn. Kjøper dere smågodt og deler likt i posene?

Alder 4-6 år..

Anonymous poster hash: 371b1...97f

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg gir ikke godteposer, men lager en liten pose med diverse ting (f.eks. play-doh,kjøper egentlig bokser og lager selv + lager egne etiketter, hjemmelagde hårstrikker (med pynt på) og diverse andre småting. Har de to siste årene lagd godterismykker i bursdagen også (barna lager selv), det har vært veldig populært og det får de med seg hjem.

Skulle jeg ha lagd godteriposer ville jeg vel ha kjøpt en diger pose med diverse ferdigpakkede godteri og slengt i hver pose.

Anonymous poster hash: 03838...da2
Skrevet

Var på søstrene grene og kjøpte flere 2-pakninger med gummikyllinger som skal festes på fingertuppen og slippes, så flyr de avgårde. Kostet 8 kr eller noe for 2. Kjøpte også en pakke sjørøverballonger, så får alle hver sin ballong i posen. I tillegg kjøper jeg klubber (kjærlighet på pinne) og noe gèlègodteri (ett av barna er laktoseintolerant, orker ikke lage forskjellige poser).

Anonymous poster hash: b8788...5cf
Skrevet

Er det dumt av meg å IKKE ha godtepose i det hele tatt? eller er jeg utrolig kjip da?

HI

Skrevet

Absolutt ikke kjipt! Her vi bor er det godtepose i kanskje hver tredje/ fjerde bursdag. M.a.o. ingen pliktgreie :)

Skrevet

Absolutt ikke kjipt! Her vi bor er det godtepose i kanskje hver tredje/ fjerde bursdag. M.a.o. ingen pliktgreie :)

Hørres bra ut :) For godt blir det nok av, men spørs va jenta sier da det ikke blir godteposer. Skal og ha muffins, pølser, brus og kaker ;)   Meen får se litt.

HI

HI

Annonse

Skrevet

Om du skal ha godteposer, så holder det å slenge oppi ei eske pastiller, en kjærlighet og strø oppi litt non-stop ;)

Skrevet

Om du skal ha godteposer, så holder det å slenge oppi ei eske pastiller, en kjærlighet og strø oppi litt non-stop ;)

Ja, det var lurt. Non stop og andre kjekke poser med masse i :)

HI

Skrevet

Er det dumt av meg å IKKE ha godtepose i det hele tatt? eller er jeg utrolig kjip da?

HI

Vel - her er det poser i alle selskaper... Absolutt alle. Bortsett fra ett. Og gjett om ungene la merke til det - og syntes det var kjipt. Det var en 6årsdag, gjester i 5-6årsalderen.

Men - det var selvsagt like fort glemt ;)

Det går en del penger i godteposer, men ungene synes det er så stas at jeg alltid lager det. Men trenger ikke være så mye i dem da.

Kjøper ofte litt godteri/sjokolade på nille til en billig penge, ellers poser med fox og andre ting som er lett å fordele.

Det er ofte suksess med et eller annet ungene kan holde på med i posen også - lekebil, blåse, sprettball, liten vannpistol (om det er utebursdag ;), fargestifter (ha papirduk klar) ) eller annet - hva det kan være er avhengig av alder og årstid selvsagt.

Anonymous poster hash: ceeaf...973

Skrevet

Jeg har sluttet med godtepose. Er bare masse styr og koster skummelt mye.

Er ikke den eneste som har droppet det i klassen til eldste, så håper det er ny  trend :) 

Skrevet

Godteposer i alle bursdager her, så ville ikke droppet det. Kjedelig for bursdagsbarnet om selskapet blir husket som den ene bursdagen uten pose.

Jeg synes imidlertid det er helt unødvendig med gaver til gjestene i form av andre småting i godteposene.

Kjøp ting som kan deles opp, så blir det ikke altfor dyrt. Ex poser med karameller som du fordeler i posene. Om du legger en kjærlighet i hver pose, er jo det noe som tar litt lenger tid å spise opp. Dumle-kjærligheter selges jo i pakker.

Anonymous poster hash: 99edf...1b5

Skrevet

Har nettopp hatt 6års-feiring. I godteposene hadde jeg såpebobler, pastilleske, bobletyggis og en liten sjokoladebil. Alt kjøpt på Nille til en billig penge. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...