Gå til innhold

Hvorfor er dere anonyme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir bare mer og mer nysgjerrig på dette! Noen som kan forklare det til meg? Hva er det som er så gøy og svare og diskutere med seg selv? Hadde vært fint å få et svar,gjerne fra dere som pleier å være anonyme :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel en anonym som holder på å svare seg selv, ikke alle. Dersom du lurer på hvorfor jeg er på andre innlegg, er det fordi jeg ikke ønsker å utlevere meg selv.

Anonymous poster hash: 7f263...cc8
Skrevet

Jeg skjønner heller ikke hvorfor folk er anonyme på navneforumet. For en tid tilbake gikk det ikke lenger an å være anonym her. Hva skjedde med det egentlig? Jeg blei så overrasket når jeg så anonyme her inne... igjen.

Skrevet

Er det virkelig så rart? Jeg ønsker ikke at folk som kjenner meg skal lese her inne og kunne knytte meg opp til nicket mitt og lese om ting jeg skriver her inne. Når jeg diskuterer navn, hender det jo at jeg nevner barna mine sine navn og da er det lett for folk å skjønne hvem jeg er.

Anonymous poster hash: 7f263...cc8
Skrevet

Takk for svar :) Jeg har ingenting imot dere altså,men jeg syntes bare at det er litt rart..

Skrevet

det går jo an å bruke et nick som ikke har forbindelse med eget navn... og da blir man jo anonym likevel...? Eller...??

• 3 uker senere...
Skrevet

Ok; for en stund siden gikk det bare ann å være anonym på anonymforumet. Så da hvis man skrev her inne feks hva ungene het, så kunne kanskje noen kjenne deg igjen, for så å se nicket ditt. Så hvis ma skrev på et annet forum, som feks skavlesiden, kunne jo de kjenne deg igjen på nicket, for da hadde man jo avslørt seg på navneforumet!

Hvis dere skjønner ;) Jeg synes det er godt man kan velge å være anonym igjen her inne :)

Anonymous poster hash: 181c7...f13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...