Kanskje snart <3 86 Skrevet 26. juni 2013 Forfatter #151 Skrevet 26. juni 2013 Så morro å høre kanskje snart! Gratulerer! Spennende med blodprøven imorgen nå Her ble det en test idag, selvom jeg hadde tenkt å vente. Blendahvit! Og små blødninger. Murringene i går og idag var nok ikke positive. Tipper tr er rett rundt hjørnet allerede Nederlag asså!!! Nei og nei og atter nei!!! Uff, jeg har vært altfor mange ganger i samme situasjon... Håper det er en liten trøst at det ordner seg til slutt Og som jeg pleier å si; Har det ikke ordnet seg til slutt... Ja da er det ikke slutten!! Stor klem!!
Mammadrømmen Skrevet 26. juni 2013 #152 Skrevet 26. juni 2013 Så morro å høre kanskje snart! Gratulerer! Spennende med blodprøven imorgen nå Her ble det en test idag, selvom jeg hadde tenkt å vente. Blendahvit! Og små blødninger. Murringene i går og idag var nok ikke positive. Tipper tr er rett rundt hjørnet allerede Nederlag asså!!! Nei og nei og atter nei!!! Uff, jeg har vært altfor mange ganger i samme situasjon... Håper det er en liten trøst at det ordner seg til slutt Og som jeg pleier å si; Har det ikke ordnet seg til slutt... Ja da er det ikke slutten!! Stor klem!! Er jo ikke synd på meg i forhold til deg. Dette er jo bare andre forsøket. Men med alle hindringene på veien, føles det som en hel evighet. Og skuffelsen er allikevel enorm Det som gjør det aller vært er at det er ventetid helt til oktober. Og mulig ikke forsøk før november. Det er grusomt lenge å vente!! Synes det er ufattelig urettferdig..
Kanskje snart <3 86 Skrevet 26. juni 2013 Forfatter #153 Skrevet 26. juni 2013 Så morro å høre kanskje snart! Gratulerer! Spennende med blodprøven imorgen nå Her ble det en test idag, selvom jeg hadde tenkt å vente. Blendahvit! Og små blødninger. Murringene i går og idag var nok ikke positive. Tipper tr er rett rundt hjørnet allerede Nederlag asså!!! Nei og nei og atter nei!!! Uff, jeg har vært altfor mange ganger i samme situasjon... Håper det er en liten trøst at det ordner seg til slutt Og som jeg pleier å si; Har det ikke ordnet seg til slutt... Ja da er det ikke slutten!! Stor klem!! Er jo ikke synd på meg i forhold til deg. Dette er jo bare andre forsøket. Men med alle hindringene på veien, føles det som en hel evighet. Og skuffelsen er allikevel enorm Det som gjør det aller vært er at det er ventetid helt til oktober. Og mulig ikke forsøk før november. Det er grusomt lenge å vente!! Synes det er ufattelig urettferdig.. Helt enig, ventetiden er aller verst!! Må innrømme jeg synes ventetiden var verst i begynnelsen kanskje fordi jeg var så sikker på at jeg skulle klare å bli mamma før 6 forsøk. Ettersom tiden har gått er det akkurat som jeg har slått meg litt til ro med andre gleder i livet i ventetiden Har selvfølgelig mine oppturer og nedturer, men har lovet meg selv å sette pris på det jeg har Men urettferdig er det som du sier, jeg har jobbet mye mot følelsene rundt urettferdigheten. Hadde en periode hvor jeg nesten ikke kunne være for mye med folk rundt meg som hadde barn. Ikke fordi jeg ikke var glad på deres vegne men fordi jeg ble påminnet min egen situasjon. Uff, det var fæle tanker, men tenker på en annen måte nå
Mammadrømmen Skrevet 26. juni 2013 #154 Skrevet 26. juni 2013 Skjønner akkurat hva du mener! Synes ikke det er så rart vi reagerer sånn heller jeg da. Selvfølgelig er vi kjempe glad på andres vegne, men det sårer litt i hjerterota når man blir minnet på sin egen barneløshet Jeg føler meg mye roligere under dette frsøket enn jeg gjorde første gangen, så det hjelper vel med tiden Må inrømme at jeg gruer meg veldig til å skulle fortsette forsøkene med prøverør. Hørt hvor vondt det er, og jeg synes hsg røntgen var noe av det værste jeg har opplevd, da kan dette umulig være noe bedre. Hater all ventetiden. Ventingen mellom tester osv er ingenting, er det å måtte vente 3-4 mnd på nytt forsøk som er grusomt. Uff, man blir sprø av mindre! Skulle ønske jeg var mer som deg oppi dette
Kanskje snart <3 86 Skrevet 27. juni 2013 Forfatter #155 Skrevet 27. juni 2013 Skjønner akkurat hva du mener! Synes ikke det er så rart vi reagerer sånn heller jeg da. Selvfølgelig er vi kjempe glad på andres vegne, men det sårer litt i hjerterota når man blir minnet på sin egen barneløshet Jeg føler meg mye roligere under dette frsøket enn jeg gjorde første gangen, så det hjelper vel med tiden Må inrømme at jeg gruer meg veldig til å skulle fortsette forsøkene med prøverør. Hørt hvor vondt det er, og jeg synes hsg røntgen var noe av det værste jeg har opplevd, da kan dette umulig være noe bedre. Hater all ventetiden. Ventingen mellom tester osv er ingenting, er det å måtte vente 3-4 mnd på nytt forsøk som er grusomt. Uff, man blir sprø av mindre! Skulle ønske jeg var mer som deg oppi dette Jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver om hsg røntgen, synes det var helt forferdelig vondt jeg også! Men jeg kan love deg en ting at i mitt tilfelle var egguttak ingenting i forhold til dette røntgenet. Det samme sa de til meg på Hausken klinikken før første uttak. Jeg har fått en god dose med morfin, beroligende, muskelavslappende, Paracet og kvalmestillende under de fleste forsøkene... Har vært godt smertedekket, og sovet veldig godt etterpå Som jeg sa til en jente som hadde sitt første forsøk og som jeg lå på samme med rom med sist: Hvis jeg synes smertene hadde vært fæle med egguttak så hadde jeg aldri i livet gjort det seks ganger:)! Smerter og smerteterskel er individuelt, men bare be om en god dose hvis du er beskymret. Jeg startet med 5 mg Oxynorm (Morfin) på første forsøk og har nå fått 15 mg Oxynorm på de siste. Det har gått kjempe fint til tross for at eggstokken min lå nesten vridd og bak livmoren nå sist:)
Kanskje snart <3 86 Skrevet 27. juni 2013 Forfatter #156 Skrevet 27. juni 2013 Hvordan går det med dere jenter:)? Jeg har vært å tatt blodprøve kl.8. De sa jeg fikk svar etter kl 11 i dag. Å så spent jeg er, klarer nesten ikke å vente på at tlf skal ringe ;D!! Håper så inderlig at hcg nivået er normalt! Satser på det, strekene er nesten dobbelt så sterk som de andre graviditetene som endte i SA/kjemisk... Så noe hcg bør det jo være. Tvitvi:D
Mammadrømmen Skrevet 27. juni 2013 #157 Skrevet 27. juni 2013 Skjønner akkurat hva du mener! Synes ikke det er så rart vi reagerer sånn heller jeg da. Selvfølgelig er vi kjempe glad på andres vegne, men det sårer litt i hjerterota når man blir minnet på sin egen barneløshet Jeg føler meg mye roligere under dette frsøket enn jeg gjorde første gangen, så det hjelper vel med tiden Må inrømme at jeg gruer meg veldig til å skulle fortsette forsøkene med prøverør. Hørt hvor vondt det er, og jeg synes hsg røntgen var noe av det værste jeg har opplevd, da kan dette umulig være noe bedre. Hater all ventetiden. Ventingen mellom tester osv er ingenting, er det å måtte vente 3-4 mnd på nytt forsøk som er grusomt. Uff, man blir sprø av mindre! Skulle ønske jeg var mer som deg oppi dette Jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver om hsg røntgen, synes det var helt forferdelig vondt jeg også! Men jeg kan love deg en ting at i mitt tilfelle var egguttak ingenting i forhold til dette røntgenet. Det samme sa de til meg på Hausken klinikken før første uttak. Jeg har fått en god dose med morfin, beroligende, muskelavslappende, Paracet og kvalmestillende under de fleste forsøkene... Har vært godt smertedekket, og sovet veldig godt etterpå Som jeg sa til en jente som hadde sitt første forsøk og som jeg lå på samme med rom med sist: Hvis jeg synes smertene hadde vært fæle med egguttak så hadde jeg aldri i livet gjort det seks ganger:)! Smerter og smerteterskel er individuelt, men bare be om en god dose hvis du er beskymret. Jeg startet med 5 mg Oxynorm (Morfin) på første forsøk og har nå fått 15 mg Oxynorm på de siste. Det har gått kjempe fint til tross for at eggstokken min lå nesten vridd og bak livmoren nå sist:) Åh, det er godt å høre! Da er det kanskje ikke såå mye å grue seg til da Skal iallefall be om å bli godt rusta hehe.. Jeg føler selv jeg har høy smerteterskel, og er vant til ganske ekstreme mensensmerter, men den hsg'en var grusom asså God man gjør det bare en gang Her har tr kommet for fullt idag, så da er det bare å forbrede seg på lang ventetid Kan jeg ringe inn å bestille time idag, eller må jeg vente til de har fått svar på blodprøven? Hvordan har det gått med din blodprøve idag?? Er så spent!! hihi..
Kanskje snart <3 86 Skrevet 27. juni 2013 Forfatter #158 Skrevet 27. juni 2013 Skjønner akkurat hva du mener! Synes ikke det er så rart vi reagerer sånn heller jeg da. Selvfølgelig er vi kjempe glad på andres vegne, men det sårer litt i hjerterota når man blir minnet på sin egen barneløshet Jeg føler meg mye roligere under dette frsøket enn jeg gjorde første gangen, så det hjelper vel med tiden Må inrømme at jeg gruer meg veldig til å skulle fortsette forsøkene med prøverør. Hørt hvor vondt det er, og jeg synes hsg røntgen var noe av det værste jeg har opplevd, da kan dette umulig være noe bedre. Hater all ventetiden. Ventingen mellom tester osv er ingenting, er det å måtte vente 3-4 mnd på nytt forsøk som er grusomt. Uff, man blir sprø av mindre! Skulle ønske jeg var mer som deg oppi dette Jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver om hsg røntgen, synes det var helt forferdelig vondt jeg også! Men jeg kan love deg en ting at i mitt tilfelle var egguttak ingenting i forhold til dette røntgenet. Det samme sa de til meg på Hausken klinikken før første uttak. Jeg har fått en god dose med morfin, beroligende, muskelavslappende, Paracet og kvalmestillende under de fleste forsøkene... Har vært godt smertedekket, og sovet veldig godt etterpå Som jeg sa til en jente som hadde sitt første forsøk og som jeg lå på samme med rom med sist: Hvis jeg synes smertene hadde vært fæle med egguttak så hadde jeg aldri i livet gjort det seks ganger:)! Smerter og smerteterskel er individuelt, men bare be om en god dose hvis du er beskymret. Jeg startet med 5 mg Oxynorm (Morfin) på første forsøk og har nå fått 15 mg Oxynorm på de siste. Det har gått kjempe fint til tross for at eggstokken min lå nesten vridd og bak livmoren nå sist:) Åh, det er godt å høre! Da er det kanskje ikke såå mye å grue seg til da Skal iallefall be om å bli godt rusta hehe.. Jeg føler selv jeg har høy smerteterskel, og er vant til ganske ekstreme mensensmerter, men den hsg'en var grusom asså God man gjør det bare en gang Her har tr kommet for fullt idag, så da er det bare å forbrede seg på lang ventetid Kan jeg ringe inn å bestille time idag, eller må jeg vente til de har fått svar på blodprøven? Hvordan har det gått med din blodprøve idag?? Er så spent!! hihi.. Veldig leit å høre at TR er kommet hos deg Føler virkelig med deg! Blodprøven var så lav (19!!) at graviditeten ikke er forenlig med liv sa de, så nå venter jeg bare på blødning og ekstreme menssmerter som jeg pleier å få når jeg har hatt tidlig spontanabort. Nå får du og jeg bare riste det av oss og se fremover Gleder meg masse til den dagen jeg blir mamma, uansett hvilken måte det blir på Ønsker deg og de andre her inne masse lykke til fremover
Mammadrømmen Skrevet 27. juni 2013 #159 Skrevet 27. juni 2013 Skjønner akkurat hva du mener! Synes ikke det er så rart vi reagerer sånn heller jeg da. Selvfølgelig er vi kjempe glad på andres vegne, men det sårer litt i hjerterota når man blir minnet på sin egen barneløshet Jeg føler meg mye roligere under dette frsøket enn jeg gjorde første gangen, så det hjelper vel med tiden Må inrømme at jeg gruer meg veldig til å skulle fortsette forsøkene med prøverør. Hørt hvor vondt det er, og jeg synes hsg røntgen var noe av det værste jeg har opplevd, da kan dette umulig være noe bedre. Hater all ventetiden. Ventingen mellom tester osv er ingenting, er det å måtte vente 3-4 mnd på nytt forsøk som er grusomt. Uff, man blir sprø av mindre! Skulle ønske jeg var mer som deg oppi dette Jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver om hsg røntgen, synes det var helt forferdelig vondt jeg også! Men jeg kan love deg en ting at i mitt tilfelle var egguttak ingenting i forhold til dette røntgenet. Det samme sa de til meg på Hausken klinikken før første uttak. Jeg har fått en god dose med morfin, beroligende, muskelavslappende, Paracet og kvalmestillende under de fleste forsøkene... Har vært godt smertedekket, og sovet veldig godt etterpå Som jeg sa til en jente som hadde sitt første forsøk og som jeg lå på samme med rom med sist: Hvis jeg synes smertene hadde vært fæle med egguttak så hadde jeg aldri i livet gjort det seks ganger:)! Smerter og smerteterskel er individuelt, men bare be om en god dose hvis du er beskymret. Jeg startet med 5 mg Oxynorm (Morfin) på første forsøk og har nå fått 15 mg Oxynorm på de siste. Det har gått kjempe fint til tross for at eggstokken min lå nesten vridd og bak livmoren nå sist:) Åh, det er godt å høre! Da er det kanskje ikke såå mye å grue seg til da Skal iallefall be om å bli godt rusta hehe.. Jeg føler selv jeg har høy smerteterskel, og er vant til ganske ekstreme mensensmerter, men den hsg'en var grusom asså God man gjør det bare en gang Her har tr kommet for fullt idag, så da er det bare å forbrede seg på lang ventetid Kan jeg ringe inn å bestille time idag, eller må jeg vente til de har fått svar på blodprøven? Hvordan har det gått med din blodprøve idag?? Er så spent!! hihi.. Veldig leit å høre at TR er kommet hos deg Føler virkelig med deg! Blodprøven var så lav (19!!) at graviditeten ikke er forenlig med liv sa de, så nå venter jeg bare på blødning og ekstreme menssmerter som jeg pleier å få når jeg har hatt tidlig spontanabort. Nå får du og jeg bare riste det av oss og se fremover Gleder meg masse til den dagen jeg blir mamma, uansett hvilken måte det blir på Ønsker deg og de andre her inne masse lykke til fremover Nei så trist å høre!! Fryktelig uheldig vi skulle være da Ja det gjør jeg også, og den dagen kommer, det vet jeg! En dag blir vi mammaer begge to Forhåpentligvis om ikke så alt for lenge Vi må holde på håpet! Ønsker deg også, og alle andre her inne masse lykke til fremover, vi får det til!
My73 Skrevet 27. juni 2013 #160 Skrevet 27. juni 2013 Å nei så leit Kanskje snart:-((( nå som det virka så lovende:-( Men må si jeg er imponert over den posistiviteten dere klarer å bevare:-) og er også sikkert på at dere vi lykkes til slutt begge to! Masse lykke til:-)
Bambi14 Skrevet 27. juni 2013 #161 Skrevet 27. juni 2013 Liker ikke at det gikk den vegen for deg også kanskje snart.. Hadde håpa juni skulle bli en super positiv måned for oss alle..
SallySue Skrevet 28. juni 2013 #162 Skrevet 28. juni 2013 Er så lei meg for dere det skulle virkelig lkke gå slik bit tenna sammen og prøv på nytt, ikke mist motet! Her i gården er testene litt sterkere, men det tar tid før det kommer strek i det hele tatt... Tør liksom ikke tro og håpe. Jobber på sykehus så tok en hcg prøve igår natt og den var 109, 12 dager etter uttak, 7 dager etter innsett. Det sier jo egentlig ikke så mye mer enn at jeg har hcg i kroppen, men skal ta en til Idag for å se om det stiger noe. Puh, jeg er forferdelig dårlig til å vente...
Somewhere over the rainbow Skrevet 28. juni 2013 #163 Skrevet 28. juni 2013 Sallysue : håper du får en fin hcg stigning ..:-).. Mine tester tok også tid på å bli positive .. De ble positive etter tidsfristen ... Krysser du fingre for deg !!! :-)
Kanskje snart <3 86 Skrevet 30. juni 2013 Forfatter #164 Skrevet 30. juni 2013 Håper alt går bra med dere:) Og håper flere tester positivt Jeg sitter her 19 dager etter uttakk uke 4+5 og venter på blødning Det er ikke håp for at dette skal gå bra sa de på ivf avdelingen, men ordner seg en eller annen gang
Somewhere over the rainbow Skrevet 30. juni 2013 #165 Skrevet 30. juni 2013 Du er så positiv Kanskjesnart :-)... Jeg har jo testet positivt .. Men tør ikke kalle meg gravid før jeg har sett et levende foster !!! ..
vindenn1 Skrevet 30. juni 2013 #166 Skrevet 30. juni 2013 Sally sue du er jo gravid!!! 109 12 dpo er et kjempebra tall
Kanskje snart <3 86 Skrevet 1. juli 2013 Forfatter #167 Skrevet 1. juli 2013 Gratulerer så mye Sallysue og Molly76, dere er absolutt gravide Ta godt vare på spirene i magen, jeg har masse tro på dere! Blodprøvene deres er kjempe fine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå