Gå til innhold

Kjære Ovitrelle, bli til ekte streker! ;P

Anbefalte innlegg

Hvordan har dere reagert på otrivellen?

Og vet dere hvor lenge den gir bivirkninger? :P

Eneste jeg har merket de første dagene etter jeg satt Ovitrellen er veldig såre brystvorter på de første forsøkene men ikke på de siste. Dette forsøket kjente jeg egentlig ingenting. Skulle nesten tro jeg er blitt immun, hehe ;P Ellers er det vanskelig å skille hva som er Ovitrellen og hva som er Lutinus utover i rugetiden synes jeg... Enda verre er det å vite om hva som er ekte graviditetssymptomer og hva som er medisiner. :)

Fortsetter under...

Hehe! :P Ja skjønner godt hva du mener! Ikke lett å vite hva som er hva. Iallefall ikke for deg som har kommet så langt i syklussen. Nå er det her første gang jeg tar ovitrellen (beklager skrivefeilen istad :P), og tar ingen andre hormoner heller. Men jeg ble skikkelig dårlig av den. Dagen etter kastet jeg opp og var kvalm i flere dager. Hadde første kvalmfrie dag i går (dag 6 siden ovitrelle), men hadde skikkelig stikkinger på nedre venstre del av magen, hele dagen. Ordentlig ubehagelig. Idag begynte murringene. Ellers ingenting frem til rundt kl.2. Vært skikkelig kvalm, følsom på lukter og synes bare jeg blir mer og mer hormonell :P hehe.. Men på dag 7 etter ovitrelle og dag 6 etter forsøk, så er vel dette bare kroppen/hodet som tuller med meg vel?! Men man klarer jo ikke la vær å få et ørlite håp da :P

Hehe! :P Ja skjønner godt hva du mener! Ikke lett å vite hva som er hva. Iallefall ikke for deg som har kommet så langt i syklussen. Nå er det her første gang jeg tar ovitrellen (beklager skrivefeilen istad :P), og tar ingen andre hormoner heller. Men jeg ble skikkelig dårlig av den. Dagen etter kastet jeg opp og var kvalm i flere dager. Hadde første kvalmfrie dag i går (dag 6 siden ovitrelle), men hadde skikkelig stikkinger på nedre venstre del av magen, hele dagen. Ordentlig ubehagelig. Idag begynte murringene. Ellers ingenting frem til rundt kl.2. Vært skikkelig kvalm, følsom på lukter og synes bare jeg blir mer og mer hormonell :P hehe.. Men på dag 7 etter ovitrelle og dag 6 etter forsøk, så er vel dette bare kroppen/hodet som tuller med meg vel?! Men man klarer jo ikke la vær å få et ørlite håp da :P

Det er ihvertfall ikke negativt med murringer etter min erfaring ihvertfall :) De gangene jeg har vært gravid (5!!) har jeg hatt murriger fra ca en uke før IKM. Har hatt det på de negative forsøkene også men ikke like sterke murringer. Dette forsøket så hadde jeg masse stikninger og murringer fra 4 dager etter uttak og har det fremdeles. Murringene i korsryggen har gitt seg litt, men føler TR skal komme vært øyeblikk til tider, spesielt når jeg beveger meg og ikke sitter i ro. Så får vi se om dette skyldes medisinene eller ikke ;)

Ja da har vi det ganske likt da :D Jeg har aldri vært gravid før, så har null peiling på hvordan kroppen min reagerer eller hvordan det føles :P hehe.. Da blir det spennende å se hva som er hva fremover da!! :D For oss begge.. Spørs hvor lenge jeg klarer å vente med testingen :P

Annonse

God morgen ..

Kommer i dag en svak lysrosa strek over tidsfristen igjen .. Etter 10 minutter så man den tydelig ...

Er noe som ikke stemmer her ... :-)

God morgen :) Det lover veldig godt!! Jeg begynner å tro at det ikke kan være Ovitrellen i dag 13 dager etter jeg tok den. Fikk positiv test i dag jeg også.. En svaaak strek innen tiden som ble sterkere etterhvert. Eneste som fremdeles er rart er at jeg synes ikke den er sterkere enn de siste dagene. Håper ikke det er kjemisk igjen, tvi tvi til oss begge :D :D

Bruk en cb test da?

Jeg kommer til å ta en CB digital når det nærmer seg testdag:) Tørr ikke å ta den så tidlig, har brent meg på det før. Strekene mine er såpass svake synes jeg at jeg er i tvil om jeg ville fått positiv på digital så tidlig. Det er nok hcg i kroppen min men det er nok lave nivåer ennå, håper strekene blir sterkere :) Hvordan går det med deg? Har du testet i dag eller venter du noen dager til?

Kanskjesnart så bra !!! sterke strek innen tidfristen er positivt :-)

Jeg har ikke store håpet jeg vedr. meg selv altså.... kjøper en digital som jeg skal testdagen 27. juni... blir litt sprø av testen som blir positiv etter tidsfristen :-)

Testene over er forresten nesten tørket så CB er litt tynn og svakere enn den var.

Her er testerekken de siste fire dagene. Dagens test (den nederste) er litt sterkere enn dagene før :) Spørs om det kommer frem på bildet..

Rugedag 9 (11 dpo)

Annonse

God morgen :-)

I dag startet streken å bli synlig etter 3 minutter, og ble sakte men sikkert sterkere ... Det er jo innen tidsfristen den begynte å dukke opp... Så det er vel bra tror jeg ... Jeg er ikke vane med disse billigtestene ... Men har ikke rukket å få kjøpt noen andre .. Og tenker jeg venter med det til testdag... Er i dag på rugedag 10 .. Er nervøs merker jeg ..:-)

God morgen :-)

I dag startet streken å bli synlig etter 3 minutter, og ble sakte men sikkert sterkere ... Det er jo innen tidsfristen den begynte å dukke opp... Så det er vel bra tror jeg ... Jeg er ikke vane med disse billigtestene ... Men har ikke rukket å få kjøpt noen andre .. Og tenker jeg venter med det til testdag... Er i dag på rugedag 10 .. Er nervøs merker jeg ..:-)

God morgen :D Sånn er det med billigtestene hos meg også... En svak men synlig strek innnen tidsfristen som blir sterere etterhvert. Er sikker på du er gravid jeg, drister meg forsiktig til et lite gratulerer ;D I dag er jeg helt sikker på at det ikke er Ovitrellen som gir meg positive tester, sterkere test i natt og i dag tidlig :) Nå håper jeg bare at frøet eller frøene holder seg i magen min <3

Her er nattens test, rugedag 10 (12 dpo):

Her er nattens test, rugedag 10 (12 dpo):

Vi har lik test :-)  ..gud a meg så spennende .... gratulerer til deg også... jeg merker at jeg er så redd altså.... er nervepirrende dager !!!!

Ja har roet seg litt i livmoren men i natt hadde jeg mye mensmurringer i korsryggen.. Ble litt beskymret men er over i dag :) Ellers er det en ting som er ganske sikkert graviditetstegn hos meg og det er at brystene hovner opp :P Det har skjedd alle gangene jeg har vært gravid. Og du da? Noen symptomer :D?

Siden Fredag hatt mensmurringer..... ellers ingenting.... ømme bryster har jeg hatt siden jeg startet med Lutinus :-)...

Mensmurring behøver jo ikke være negativt....så jeg krysser fingrene :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...