Gå til innhold

Kjære Ovitrelle, bli til ekte streker! ;P

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja da ble det fullt negativt i dag på meg, rd 8

:( Men det er tidlig ennå, så prøv å ikke ta sorgene på forskudd. De fleste tester ikke positivt så tidlig har jeg lest, krysser alt jeg har for deg :)

hmmm... siden testen min ikke ble umiddelbart positiv så gikk jeg i dusjen... når jeg kom ut av dusjen kunne jeg se en svak svak rosa strek....   så det var jo utenfor den angitt tidsrommet...

Er billigtestene jeg bruker....

Kalia78 : vi tester jo veldig tidlig da...:-)

Så spennende, dette er jo lovende :D Kan være du har lite hcg ennå og at du tester sterkere i morgen eller de neste dagene :)

Annonse

hmmm... siden testen min ikke ble umiddelbart positiv så gikk jeg i dusjen... når jeg kom ut av dusjen kunne jeg se en svak svak rosa strek.... så det var jo utenfor den angitt tidsrommet...

Er billigtestene jeg bruker....

Kalia78 : vi tester jo veldig tidlig da...:-)

åhh, Molly! Så spennende!

Du skal se den nok blir positiv innenfor tidsfristen i morgen :-)

(negativ her)

Her er bilde av testene tatt om morgenen rugedag 6 (8dpo), 7 (9dpo) og i dag 8 (10 dpo). Jeg synes testen fra i dag ser litt svakere ut enn den i går, men strek er det... Det merkelige med meg er at jeg alltid får stekere streker utover dagen enn på morgenen. De andre bildene jeg har lagt ut tidligere er fra tester som er tatt på formiddag/ettermiddag.

Rugedag 6, 7 og 8.

Er der testen nedenifra som er rugedag 6 ?

Den øverste testen er den eldste fra rugedag  6 og den nederste fra i dag:) Det er en svaaak strek på den men kommer dårlig frem på bildet..

Annonse

men strek er det---:-)

Det er det :) Håper at det bare er testene som slår ut litt ulikt og at det ikke er synkende hcg igjen. Trøster meg med at testene er sterkere denne gangen enn de kjemiske. Håper, håper, håper <3 Har du forrsten bilde av din test? Hvordan er den i forhold til mine? Bildet er forrsten tatt når testene er tørket inn.

Jeg så ikke på min test før etter dusj da... og da så jeg en strek som faktisk ble sterkere ... så jeg vet jo ikke....

Jeg får ikke lastet opp bilde her tror jeg..... er på jobb ;-)

Men tror streken min er noe sterkere enn din, men kan være bildet :-)

Jeg så ikke på min test før etter dusj da... og da så jeg en strek som faktisk ble sterkere ... så jeg vet jo ikke....

Jeg får ikke lastet opp bilde her tror jeg..... er på jobb ;-)

Men tror streken min er noe sterkere enn din, men kan være bildet :-)

Mine streker kommer ikke med en gang men som en skygge innen 5 min, deretter blir de sterkere og sterkere. Regner med at det er fordi det er lite hcg tilstede. For å være helt ærlig så tror jeg ikke det er Ovitrellen lenger men mulig kjemisk. Vi får se :)

Jeg har lastet opp bildene ved å klikke på min profil og så videre galleri/bilder. Der kan man laste inn bilder. Deretter har jeg gått inn på denne tråden og lagt til bildet ved å trykke på "My Media" her i skrivefeltet. Bildet kommer frem når du trykker publiser-knappen når man er ferdig å skrive. Kan være det finnes mye enklere måte å gjøre det på, er ikke så teknisk av meg ;P

det kan jo være forskjellig streker på g.testene også... så selv om en av de er svakere, er det ikke sikkert det betyr mi9ndre hcg... bare at de kan være produsert fra to forskjellige produksjoner...

positiv på rd8 lover jo bra!!!! :D

det kan jo være forskjellig streker på g.testene også... så selv om en av de er svakere, er det ikke sikkert det betyr mi9ndre hcg... bare at de kan være produsert fra to forskjellige produksjoner...

positiv på rd8 lover jo bra!!!! :D

Du har forhåpentligvis rett i det :D De siste tre dagene har strekene vært ca like sterke, så håper jeg får en sterk strek 27/6 :) Det hadde vært strålende :D

Håper min snur.

Det håper jeg også :) Har troen på deg jeg, helt til det motsatte er bevist og det skal ikke skje :D Jeg vet at mine tester er tvilsomme tidlige positive og at det ikke er vanlig å få streker så tidlig, så håper det er en liten trøst... Jeg har ikke en god magefølelse på disse testene mine innerst inne ettersom jeg har veldig lav sannsynlighet for å treffe på et friskt egg hvis det i det hele tatt finnes ett hos meg. Men jeg prøver å ha fokus på at vi alle blir mødre på en eller annen måte en gang <3 :) For en berg og dalbane dette er, vi er noen tøffe damer som utsetter oss for alt dette :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...