Gå til innhold

Kjære Ovitrelle, bli til ekte streker! ;P

Anbefalte innlegg

Siden Fredag hatt mensmurringer..... ellers ingenting.... ømme bryster har jeg hatt siden jeg startet med Lutinus :-)...

Mensmurring behøver jo ikke være negativt....så jeg krysser fingrene :-)

Tror bare det er positivt med murringer :) Ser på testen i dag at den er dobbelt så sterk som i forgårs, så det er bra så langt :) Er sepent på blodprøve på torsdag. Skal du ta det også?

Fortsetter under...

Negativ el test idag! God start :)

Gratulerer til alle dere med positiv test!! Så morro :D

Ja det er en god start :) Når har du testdato? Jeg har egentlig ikke før torsdag, da er det 16 dager siden uttak. Er veldig spent på hcg nivået, litt nervøs er jeg også ;)

Ja det er en god start :) Når har du testdato? Jeg har egentlig ikke før torsdag, da er det 16 dager siden uttak. Er veldig spent på hcg nivået, litt nervøs er jeg også ;)

Har testdato 1 juli i følge Riksen (blodprøven), det er dag 16. Men jeg kommer til å teste før, for nå er jeg utolmodig!! :D hihi.. Dag 8 bare idag.. Vurderer å ta første test imorgen, selvom jeg vet det er tidlig :P

Ikke lenge til torsdag da! Det blir spennende! :D Skal du også ta blodprøve da?

Endret av Mammadrømmen

Annonse

Har testdato 1 juli i følge Riksen (blodprøven), det er dag 16. Men jeg kommer til å teste før, for nå er jeg utolmodig!! :D hihi.. Dag 8 bare idag.. Vurderer å ta første test imorgen, selvom jeg vet det er tidlig :P

Ok, jeg skal også ta min blodprøve på dag 16 på torsdag:) Vanskelig å ikke gi etter for testetrangen ja ;P Venter i spenning på tilbakemelding fra deg når du har testet :D

Kalia : er ikke uvanlig å ha litt blødninger .. Har du hatt det før testdato tidligere ?

Henger meg på den, jeg kjenner flere som har hatt blødninger når de har vært gravid så håpet er langt ifra ute :)

Kalia: har du testet ? Hva tror du ?

Jeg har nok en kjemisk graviditet.. Svakere test i dag ... :-(

Det er ikke sikkert det er kjemisk, mine tester har gått litt i rykk og napp før den ble tydligere positiv i går :) Er testen din mye svakere eller bare litt? Det kan være forskjell på testene fra samme leverandør... Jeg har flere ganger tatt to i samme urin og de har gitt ulikt utslag. Ikke gi opp håpet :D

Ok, jeg skal også ta min blodprøve på dag 16 på torsdag:) Vanskelig å ikke gi etter for testetrangen ja ;P Venter i spenning på tilbakemelding fra deg når du har testet :D

Jeg er ikke 100% sikker på den el testen. Den var litt vanskelig å lese av. Så tror ikke på gravidtestene helt enda. Men vi klarte ikke holde ut ventingen lenger, så ble en test i dag tidlig. Og der kom det jammen i meg TO streker :D Men jeg hopper ikke i taket enda, vil være sikker på at jeg tolket el testen riktig :)

Annonse

men clearblue..er den bra ? ble positiv med en gang.,,,,skikkelig plusstegn....

Etter min erfaring så viser CB klarere positivt denne gangen enn billigtestene. Jeg fikk et klart plusstegn i dag. Streken er et godt stykke unnå like blå som kontrollstreken men ca like sterk som den streken som går vannrett der hvor plusset dannes :) Hvordan er din? Jeg er sikker på du er gravid :D :D :D HURRA!!!

Jeg er ikke 100% sikker på den el testen. Den var litt vanskelig å lese av. Så tror ikke på gravidtestene helt enda. Men vi klarte ikke holde ut ventingen lenger, så ble en test i dag tidlig. Og der kom det jammen i meg TO streker :D Men jeg hopper ikke i taket enda, vil være sikker på at jeg tolket el testen riktig :)

Dette er en veldig god start, jeg har troen på deg :D :D :D

men clearblue..er den bra ? ble positiv med en gang.,,,,skikkelig plusstegn....

Etter min erfaring så viser CB klarere positivt denne gangen enn billigtestene. Jeg fikk et klart plusstegn i dag. Streken er et godt stykke unnå like blå som kontrollstreken men ca like sterk som den streken som går vannrett der hvor plusset dannes :) Hvordan er din? Jeg er sikker på du er gravid :D :D :D HURRA!!!

:) Streken min er like sterk som den streken den danner et plusstegn med.....så samme som deg   :) ....Er de billigtestene som forvirrer meg....  men er glad for plusstegnet....  men da er vi gravide da håper vi  :) ....

Er CB jeg tok og, men min strek er ikke like tydelig som den andre i plusset, langt ifra.

Håper ikke det en negativ ting?? :o Er ikke en strek, en strek??

Det er absolutt ikke negativt, du er kortere i rugetiden enn meg hvis ikke jeg har forstått feil :) Jeg er på rugedag 11 (13 dpo i dag) Før helgen var det såvidt jeg kunne se et kryss på CB og nå er den sterkere :) Håper på masse positive graviditetstester her inne fremover, det fortjener vi alle :D

Er CB jeg tok og, men min strek er ikke like tydelig som den andre i plusset, langt ifra.

Håper ikke det en negativ ting?? :o Er ikke en strek, en strek??

Det er absolutt ikke negativt, du er kortere i rugetiden enn meg hvis ikke jeg har forstått feil :) Jeg er på rugedag 11 (13 dpo i dag) Før helgen var det såvidt jeg kunne se et kryss på CB og nå er den sterkere :) Håper på masse positive graviditetstester her inne fremover, det fortjener vi alle :D

Åh, det er godt å høre!! :D Ja jeg er bare på rugedag 9 (inseminasjon). Så alt kan jo skje enda! :P Så morro å se utslaget ditt på digital!! :D Er vel lov å juble da? Hvisker et lite hurra :D

Ja det håper jeg også! Det fortjener vi virkelig :D

Ja nå jubler jeg :D! Holder litt tilbake til ultralyd og hvis jeg ser et bankende hjerte eller to da så er jeg sikker på tårene kommer :) Håper så inderlig at dere kommer etter også :D Tvitvi :) :)

Hadde en negativ test på fredag, rugedag 8. Har ikke testa siden det, har testdag på onsdag. Hadde småblødninger i mitt svangerskap for 13 år siden, så vet det kan skje. Har ikke hatt noe blødninger før test tidligere. Ser ikke noe mer rødfarge nå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...