Gå til innhold

Noen her med erfaring med Utrogestan?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter ultralyden som viste liv inni magen, til tross for blødninger, så satte gynekologen meg på utrogestan. Forrige svangerskap (som gikk galt) gikk jeg på crinone.

Så jeg lurer egentlig bare på om noen av dere har noen erfaringer med dette? Gode/dårlige?  :)

Selv ligger jeg med føttene i været i 30 min etter hver gang jeg putter nye inn, for INGENTING skal få renne ut igjen! :P

Videoannonse
Annonse
Gjest usababy
Skrevet

Jeg går på utrogestan, to stk tre ganger daglig. Fikk beskjed fra klinikken om å ta dem så nøyaktig som mulig med 8 timers mellomrom.

Jeg trengte ikke ligge etterpå.

Syns de fungerer bra. Det er mye mindre tynt kliss som renner ut, jeg har brukt lutinus før og det var klinete.

Det kommer litt ut av utrogestan også, men i mindre mengder og ikke så tyntflytende. :)

Skrevet

Jeg går på utrogestan, to stk tre ganger daglig. Fikk beskjed fra klinikken om å ta dem så nøyaktig som mulig med 8 timers mellomrom.

Jeg trengte ikke ligge etterpå.

Syns de fungerer bra. Det er mye mindre tynt kliss som renner ut, jeg har brukt lutinus før og det var klinete.

Det kommer litt ut av utrogestan også, men i mindre mengder og ikke så tyntflytende. :)

Okei =) Har selv ingen erfaring med lutinus, men er ingen tvil om at utrogestan resulterer i mye mindre kliss enn crinone`n også ;)  Men kan jeg spørre om hvorfor du ble satt på utrogestan? Og når startet du, og hvor lenge skal du gå på det? Har du noe erfaring med det fra før?

Da jeg brukte crinone sist det gikk galt så ahdde jeg jo lest så mye positivt om det, at det var så mange som da hadde lyktes og var overbevist om at det var takket være den osv.. men den funka jo ikke slik i mitt tilfelle da. Så har nå ett håp om at utrogestan skal gjøre susen denne gang! :rolleyes:  :P

Gjest usababy
Skrevet

Det var klinikken i Barcelona som bestemte medisineringen. :) jeg begynte med utrogestan nokså rett før innsett, først tre kapsler daglig. Da testen viste positiv, økte de dosen med seks kapsler daglig. Jeg skal bruke dette, samt østrogenplaster og klexane 55 dager etter positiv test.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...