Gå til innhold

Utflod eller fostervann?

Anbefalte innlegg

Jeg vet det beste er å ringe føden eller jm å spørre, meen.. synes det er utrolig pinlig om det bare er utflod ;)

Men uansett.. Siste uken, har jeg følt meg "våtere" nedentil. Er når jeg går litt at jeg føler det kommer noe og jeg føler det er vått. Har i tilegg utflod, vanlig hvit utflod som før, men i tillegg så blir det vått/fuktig i trusen uten om dette(beklager detaljer). Vet at det ikke er urin for det kommer så og si hele tiden jeg går eller beveger meg.. Føler jeg må springe på do oftere, for jeg kjenner noe kommer. Men når jeg tisser kommer det veldig lite..

Grunnen til at jeg er usikker på om det er fostervann eller utflod, er at det var akkurat slik det begynte med fostervannslekkasje sist jeg var gravid. Bare at da var jeg noen dager før termin. Var laaaangt fra sikker.. men har samme følelsen nå liksom.. Den gang også trodde de ikke det var fostervann når de undersøkte meg, men når de tok en sånn strips som sjekket PH, var den positiv for fostervann.

Hva tror dere? Tips , råd?? 

Føler meg litt teit iom jeg bare er 25+2 nå. Men tenker at det er jo ikke bra om det er ett lite hull på fostervannhinnen en plass liksom. Mtp infeksjonsfare osv. 

Vet ikke om det er relevant, men har mer kynnere denne gangen enn i første sv.skap og hatt en del stikking oppi skjeden.. Men ikke noe jeg har sett på som farlig.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144058436-utflod-eller-fostervann/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det ville jeg absolutt fått sjekka på sykehus e.l.! Bare for sikkerhets skyld :) Ville ringt og nevnt den opplevelsen du hadde sist og sagt det føltes akkurat likedan og at du vil få tatt en prøve av "vannet".

Endret av Tredjemann på vei :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...