Gå til innhold

Forslag til aktiviteter vi kan gjøre på UTDRIKNINGSLAGET! Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter å skriver en oversikt over aktiviteter vi kan gjøre i byen/sentrum midt på dagen og når vi har kommet hjem til hun vi skal ha vors.

Trenger inspirasjon, damer! :)

Anonymous poster hash: 424ca...8d7

Fortsetter under...

Skrevet

Sitter å skriver en oversikt over aktiviteter vi kan gjøre i byen/sentrum midt på dagen og når vi har kommet hjem til hun vi skal ha vors.

Trenger inspirasjon, damer! :)

Spørs jo hvilken by det er det. Er mer muligheter i Oslo enn Alta f.eks

Anonymous poster hash: b22c9...37c

Skrevet

Det er en mindre by.

Det er allerede satt av tid til å kjøre gokart. Så jeg trenger tips til aktiviteter/leker vi kan gjøre i sentrum. F.eks selge/gi bort kondomer på gata til random mennesker. :)

HI

Skrevet

Det er en mindre by.

F.eks selge/gi bort kondomer på gata til random mennesker. :)

HI

Huff, er du sikker på at bruden vil ha et fjortis-utdrikningslag?

Anonymous poster hash: 98221...7c9

Skrevet

Hva slags tips du trenger kommer an på om du vil arrangere utdritningslag (som du gjør ved at bruden f.eks må stå og dele ut kondomer) eller utdrikkingslag.

Selv hadde jeg blitt utrolig skuffet om venninnene mine hadde arrangert det førstnevnte.

Anonymous poster hash: f7012...2a0
Skrevet

Det er en mindre by.

Det er allerede satt av tid til å kjøre gokart. Så jeg trenger tips til aktiviteter/leker vi kan gjøre i sentrum. F.eks selge/gi bort kondomer på gata til random mennesker. :)

HI

Åja sånn ja. Slik synes jeg bare er pinlig egentlig :-p men kanskje bruden kan gi dansekurs eller noe trening for de som vil ha det i byen

Anonymous poster hash: b22c9...37c

Annonse

Skrevet

Dersom hun ikke vil gjøre noe av forslagene, så skal vi såklart ikke tvinge henne. ;) Det er satt opp tidsskjema for dagen, og midt på dagen har har vi et par timer med "død-tid" der vi ikke har noe spesielt å gjøre.

HI

Skrevet

De aller fleste hater jo slike utdritingslag, så du burde være rimelig sikker på at dette er noe den vordende brud har lyst til å gjøre.

Hva med rebusløp? Lag rebuser som leder til for eksempel en pub hvor hun må drikke ett eller annet. Ny rebus til for eksempel en butikk hvor det ligger klar en gyselig hatt eller noe som hun må ta på seg. Ny rebus til et fotostudio hvor det blir tatt bilde av dere alle sammen. Osv. Du skjønner greia? Veldig morsomt :)

Anonymous poster hash: 1959f...8b3
Skrevet

Leie studio og ta masse bilder av alle, rebusløp som andre nevner, kjøpe eks. antall ting og bare en ting i hver butikk, lunsj midt i byen - medbragt eller cafe, hun må finne og ta bilder av visse ting.

Skrevet

Jeg gikk rundt i byen i speiderdrakt og løste typiske speideroppgaver. Svigerinna arrangerte utdrikkingslag med ulike o-løp poster rundt i byn. For hver post måtte hun løse en oppgave for å få fri en ny deltaker i utdrikkingslaget.
Ellers har det vært greit med spabehandling for bruden så resten av utdrikkingslaget har noen min/timer fri til å gjøre andre ærend, kle seg om, slappe litt av ++

Vet det var tenkt at jeg skulle holde treningstime, ei venninne måtte holde minikonsert... ta utgangspunkt i hva hun har drevet med oppgjennom, eller liker å gjøre

Anonymous poster hash: 582b4...422
Skrevet

Dersom hun ikke vil gjøre noe av forslagene, så skal vi såklart ikke tvinge henne. ;) Det er satt opp tidsskjema for dagen, og midt på dagen har har vi et par timer med "død-tid" der vi ikke har noe spesielt å gjøre.

HI

Hva med piknik, lunsj i en park, men spilling av kubb etc?

Skrevet

Jeg skal om ikke lenge ha mitt utdrikningslag og jeg håper virkelig min forlover har hørt på meg når det gjelder utdritning. Det har jeg virkelig ikke lyst på.

Tror ikke det er så lett å si nei, det har jeg ikke lyst til på et utdritningslag. Selv om du er bruden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...