fjell og fjord Skrevet 20. juni 2013 #1 Skrevet 20. juni 2013 Vi leiger ut hybler til studenter, som nylig flyttet for sommeren jeg tok imot rommene, alt var ok utenom vinduer da sa jeg at de må vaske dem UTVENDIG? spurte de MEN VI BRUKTE VINDUER BARE INNVENDIG? jeg mente likevel at de må vaske vinduer utvendig også, og alt skal se fint ut hva synes dere?
fjell og fjord Skrevet 20. juni 2013 Forfatter #2 Skrevet 20. juni 2013 må si at de har veranda så de kan komme ut og inn i vinduene sine
fjell og fjord Skrevet 20. juni 2013 Forfatter #3 Skrevet 20. juni 2013 og se inn i vinduene sine og veranda dørene mente jeg
Gjest sug lut Skrevet 20. juni 2013 #4 Skrevet 20. juni 2013 Haha, den var oppfinnsom ! Selvsagt må vinduer vaskes på begge sider.
peanutts82 Skrevet 21. juni 2013 #6 Skrevet 21. juni 2013 haha... den har ikke jeg hørt før. vi bruker bare vinduer innvendig..lollll
Gjest Trulte med to små Skrevet 25. juni 2013 #7 Skrevet 25. juni 2013 Brukte de alle vinduene eller var det et par som forble ubrukt mon tro?
fjell og fjord Skrevet 6. september 2013 Forfatter #8 Skrevet 6. september 2013 haha, lenge siden har vært på forum og fikk ikkje lese det siste innlegget før nå de hadde bare et vindu kver i kvar sitt rom, og en balkong dør kvar de hadde felles kjøkken vinduet, som eg kan selvfølgelig ikkje bevise, at de brukte alle tre har faktisk glemt å skjekke det nå er dei flyttet ut og nye studenter flyttet inn for se hvordan det går med deres vindubruk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå