Anonym bruker Skrevet 20. juni 2013 #1 Skrevet 20. juni 2013 Virker som kontaktpersonen vår i banken følger med på kontoene hele tiden? Eller jeg vet ikke, men forrige mnd ble det så mye rart med huslånet vårt. Vi har alltid nok penger på den kontoen det skal gå fra, men de hadde trukket litt og litt av huslånet, og ikke alt som de pleier å gjøre. Vi har dnb bank, men en kontaktperson i våre lokale dnb. Dette visste han når vi ringte å spurte for han sa "ja, jeg ser det har vært en del kluss med lånet denne mnd". Synes det er ekkelt om han kan hele tiden se kontobevegelser osv? Hva vi bruker penger på? Anonymous poster hash: 13b81...33c
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2013 #2 Skrevet 20. juni 2013 Selvsagt, hvem ellers skulle se det? Anonymous poster hash: 87bb1...475
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2013 #3 Skrevet 20. juni 2013 Ja di kan det men har vel i teorien ikke lov å gå inn på deres konto uten at dere sier det er greit eg hadde jaffal ikke tillatt det men nå gjør heller ikke saksbehandleren min det uten at jeg snakker med ham på tlf Anonymous poster hash: 3acd7...0b9
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2013 #4 Skrevet 20. juni 2013 Ja, selvsagt kan de se alt. Anonymous poster hash: 47317...89d
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2013 #5 Skrevet 20. juni 2013 vi kan se alt ja, men sitter ikke og overvåker kunder. Men de som ikke betaler lånet eller det skjer noe kluss kommer opp på lister som rådgiveren må følge opp. Anonymous poster hash: 479cb...7d8
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2013 #6 Skrevet 20. juni 2013 Virker som kontaktpersonen vår i banken følger med på kontoene hele tiden? Eller jeg vet ikke, men forrige mnd ble det så mye rart med huslånet vårt.Vi har alltid nok penger på den kontoen det skal gå fra, men de hadde trukket litt og litt av huslånet, og ikke alt som de pleier å gjøre. Vi har dnb bank, men en kontaktperson i våre lokale dnb. Dette visste han når vi ringte å spurte for han sa "ja, jeg ser det har vært en del kluss med lånet denne mnd". Synes det er ekkelt om han kan hele tiden se kontobevegelser osv? Hva vi bruker penger på? Anonymous poster hash: 13b81...33c han har mest sannsynlig gått inn på kontoen deres når dere har ring, og dermed så han at det hadde vært litt kuss. Det vil ikke si han følger med hele tiden. Anonymous poster hash: 8142a...bb1
LittLykkelig Skrevet 20. juni 2013 #7 Skrevet 20. juni 2013 Dere har jo en som konstant følger med. "Åja handler på narvesen på en tirsdag ja.. Hmm mystisk." Og "vero moda nå igjen? Nå blir det ikke mye huslån å få!". Neida, men når man ringer så går de inn på kontoen og ser. Om du gjør så mye hemmelig er det kanskje bedre å ta ut kontanter?
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2013 #8 Skrevet 20. juni 2013 De har taushetsplikt og kun lov til å sjekke transaksjoner på konto hvis du ringer og spør om noe vedrørende belastninger eller liknende . Anonymous poster hash: fe284...5ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå