Gå til innhold

Hjelp! Medlånetaker på AAP ? Kan jeg være det?

Anbefalte innlegg

Finner ikke noe svar på det samme hvor mye jeg googler.

Jeg og mannen vil gjerne kjøpe en annen bolig sammen. 

Jeg har gått på AAP i et par år pga kronisk sykdom. Vil jeg ha noen verdi som medlånetager?

Det er han som sitter med pengene, men lurer på om vi stiller sterkere eller svakere med meg inn i lånet :P

Del gjerne erfaringer med meg !!!

Anonymous poster hash: 8acd5...68c

Fortsetter under...

Forventer ikke at jeg får noe høyt lån, det kan jeg ikke betjene heller. MEN jeg vil ikke dra samboeren ned i søla fordi jeg går på AAP?

Han(vi?) vil kunne låne mer om vi er sammen om boliglånet?

Etter det jeg kom frem til etter søking på nettet så er det noen som har fått avslag og noen har til og med fått lån alene. Så jeg skjønner ikke helt hva som er vanligst og hvorfor/hvorfor ikke.

Takk for svar :) Var noe sånnt eg håpet på!

Jeg går på AAP og er medlånetaker. Men jeg gikk også inn i huset med egenkapital på 600 000. Har ingen gjeld, og ikke lån (heller ikke på huset). Mannen tjener godt og hadde 1,6 millione i egenkapital. Vet ikke om det har disse opplysningene har noe å si, men i alle fall er jeg hveteøl medlånetaker på AAP:) dette var forresten i DnB, og lånet er senere blitt overført til statens pensjonskasse.

Anonymous poster hash: fa8a2...48f

Annonse

Hehehe, nå måtte jeg le :) Hveteøl :P

Jeg takker og bukker så masse for svar! Er så godt å få svar fra ekte mennesker som svarer her og nå i stedet for å søke på google og være usikker på infoen.

Da vet jeg det! TAKK

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...