Gå til innhold

Venter dere så lenge før dere tester?

Anbefalte innlegg

Skrevet

huff da :( er ikke mulighet for dere å få hjelp av noen heller? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror at jeg kanskje må prøve å tenke at jeg er heldig som har fått en og slå meg til ro med det.

Skrevet

hvor gammel er hun/han da? :) var det også med donor eller? :) har dere snakket om det at dere ikke kommer til å prøve på nytt? hvis dere får litt tid så har dere jo mulighet til å spare opp å prøve på nytt, men du orker kanskje ikke den prosessen en gang til?

Skrevet

Hun er allerede 6 år til høsten, så det er jo "for seint" egentlig. Hun ønsker seg veeeldig da, men jeg tror ikke hun skjønner så mye av hva det innebærer å få en baby i huset, det er vel mest fordi mange i barnehagen har fått småsøsken i løpet av den siste tiden.

Skrevet

men hva tenker du da? :) eller dere? er jo vanskelig når det blir sånn som nå, men hvor gamle er dere da? :)

Skrevet

Jeg tenker at jeg har ønsket meg en til i flere år, og det blir kanskje alltid et slags savn etter den jeg aldri fikk. Men samtidig er det fint med en også og det er viktig å ikke glemme at det er ingen selvfølge å få barn. Ikke alle kan få så mange de ønsker seg, noen får ikke barn i det hele tatt og sånn sett har jeg vært utrolig heldig som faktisk har fått et lite mirakel.

Skrevet

kjempe heldig med det lille mirakelet :) og er en mening med alt, kan jo hende etterhvert at det er meningen at dere skal ha en til :) men viktigste nå er at du tenker på deg selv :) kose deg med familien og venner :)

Skrevet

Takk for hyggelige ord! Lykke til med forsøk i Riga og fortsatt god sommer!

Skrevet

Hei <3 lille stjerne <3 Vi er nesten i samme båt vi, ser det ut til.. Jeg har vært gjennom fire inseminasjoner i løpet den siste tiden. Siste forsøket var nå i juni. På dag 13 i dag, men jeg er ikke særlig optimistisk.. Dette fjerde forsøket var siste strå med samme donor som lille jenta mi på 4 år. Tenker det samme som du, jeg er utrolig takknemlig for at jeg har jenta mi, og jeg tror ikke jeg kommer til å ta flere forsøk om dette siste ikke går.. Det tar så mye energi, tid og penger. Klem til deg!

Skrevet

Stor klem til dere fra meg:) jeg krysser fingrene for at vi er heldige:)

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg har alltid fått beskjed om å ta blodprøve for å måle hcg 16 dager etter eggløsningssprøyta. Tar selv hjemmetest denne dagen, sånn at jeg vet resultatet før jeg får svaret på blodprøven.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...