racine Skrevet 29. juni 2013 #26 Skrevet 29. juni 2013 huff da er ikke mulighet for dere å få hjelp av noen heller?
❤lille stjerne❤ Skrevet 30. juni 2013 Forfatter #27 Skrevet 30. juni 2013 Jeg tror at jeg kanskje må prøve å tenke at jeg er heldig som har fått en og slå meg til ro med det.
racine Skrevet 30. juni 2013 #28 Skrevet 30. juni 2013 hvor gammel er hun/han da? var det også med donor eller? har dere snakket om det at dere ikke kommer til å prøve på nytt? hvis dere får litt tid så har dere jo mulighet til å spare opp å prøve på nytt, men du orker kanskje ikke den prosessen en gang til?
❤lille stjerne❤ Skrevet 30. juni 2013 Forfatter #29 Skrevet 30. juni 2013 Hun er allerede 6 år til høsten, så det er jo "for seint" egentlig. Hun ønsker seg veeeldig da, men jeg tror ikke hun skjønner så mye av hva det innebærer å få en baby i huset, det er vel mest fordi mange i barnehagen har fått småsøsken i løpet av den siste tiden.
racine Skrevet 30. juni 2013 #30 Skrevet 30. juni 2013 men hva tenker du da? eller dere? er jo vanskelig når det blir sånn som nå, men hvor gamle er dere da?
❤lille stjerne❤ Skrevet 30. juni 2013 Forfatter #31 Skrevet 30. juni 2013 Jeg tenker at jeg har ønsket meg en til i flere år, og det blir kanskje alltid et slags savn etter den jeg aldri fikk. Men samtidig er det fint med en også og det er viktig å ikke glemme at det er ingen selvfølge å få barn. Ikke alle kan få så mange de ønsker seg, noen får ikke barn i det hele tatt og sånn sett har jeg vært utrolig heldig som faktisk har fått et lite mirakel.
racine Skrevet 30. juni 2013 #32 Skrevet 30. juni 2013 kjempe heldig med det lille mirakelet og er en mening med alt, kan jo hende etterhvert at det er meningen at dere skal ha en til men viktigste nå er at du tenker på deg selv kose deg med familien og venner
❤lille stjerne❤ Skrevet 1. juli 2013 Forfatter #33 Skrevet 1. juli 2013 Takk for hyggelige ord! Lykke til med forsøk i Riga og fortsatt god sommer!
Månestråle75 Skrevet 1. juli 2013 #34 Skrevet 1. juli 2013 Hei <3 lille stjerne <3 Vi er nesten i samme båt vi, ser det ut til.. Jeg har vært gjennom fire inseminasjoner i løpet den siste tiden. Siste forsøket var nå i juni. På dag 13 i dag, men jeg er ikke særlig optimistisk.. Dette fjerde forsøket var siste strå med samme donor som lille jenta mi på 4 år. Tenker det samme som du, jeg er utrolig takknemlig for at jeg har jenta mi, og jeg tror ikke jeg kommer til å ta flere forsøk om dette siste ikke går.. Det tar så mye energi, tid og penger. Klem til deg!
racine Skrevet 1. juli 2013 #35 Skrevet 1. juli 2013 Stor klem til dere fra meg:) jeg krysser fingrene for at vi er heldige:)
Sunniv Skrevet 14. august 2013 #36 Skrevet 14. august 2013 Jeg har alltid fått beskjed om å ta blodprøve for å måle hcg 16 dager etter eggløsningssprøyta. Tar selv hjemmetest denne dagen, sånn at jeg vet resultatet før jeg får svaret på blodprøven.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå