Gå til innhold

Venter dere så lenge før dere tester?

Anbefalte innlegg

Jeg ble inseminert 14.juni med beskjed om å teste meg 4.juli. Men det er jo 20 dager etter inseminasjon. Jeg venter mens cirka 27.juni. Er det ikke sånn at man kan teste cirka på forventet mensdag egentlig? Litt utålmodig...

Fortsetter under...

Jeg fikk beskjed å teste 14 dager etter, altså 28.juni for deg da. Jeg hadde inseminering den mandag den 6.mai og skulle egentlig da ha IKM 22.mai, men fikk beskjed om å teste den 20. Jeg var så nysgjerrig så tok en test da på søndag den 19 som var nagativ, men på mandag den 20 var den kjempe positiv :) 

Jeg tar nok en test om en ukes tid hvis jeg ikke har fått mens ennå. Har dere som fikk positiv test fått noen tidlige symptomer? Jeg har egentlig ingen symptomer, men oppdaget nå at jeg har litt ømme brystvorter. Pleier å få ømme bryster før mens, men da mer på sidene. Også var jeg sååå glad i natt for da var jeg litt kvalm. Lå og koste meg og tenkte at dette var et tegn helt til jeg kom på at jeg hadde spist soft is og det blir jeg jo bestandig kvalm av.... Viktig å ikke jakte på symptomer, men akk...umulig å la være....

Annonse

Jeg hadde ingen symptomer før testing, kanskje litt ømme brystvorter bare. Men fra da så har jeg vært uvel og kvalm, toppet seg denne uka så er hjemme om dagen, får nesten ikke i meg mat og en del kommer opp igjen. Ikke orka og ta en dusj en gang*blææ*

Men har du ømme pupper før mens også? Det har jeg nesten hver gang, men denne gangen sitter ømheten mer i brystvortene og ikke i hele brystet og særlig på sidene mot armhulene som det pleier. Kanskje det er et tegn...

Men har du ømme pupper før mens også? Det har jeg nesten hver gang, men denne gangen sitter ømheten mer i brystvortene og ikke i hele brystet og særlig på sidene mot armhulene som det pleier. Kanskje det er et tegn...

Annonse

Har brukt å teste 8-10 dager etter Ovitrellen for å se at den er ute av kroppen, deretter daglig. Fått svakt positiv test rundt 8-9 dager etter innsett av egg, som tilsvarer 10-11 dpo.

Anonymous poster hash: 782c1...53a

Takk! Jeg er nå veldig øm!!! Men det er jeg ofte før mens ellers også, så umulig å si. Skal kjøpe en test i ettermiddag og teste imrg, selvom det sikkert er for tidlig (ikm 27-28.juni). Vanskelig å vente....

Det var negativt, ikke skyggen av en strek engang.Det kan jo være for tidlig, men jeg har ikke den store troen på dette. Symptomer identiske m pms og ømme pupper begynner å gi seg nå, som alltid like før mens.

ååå....var innom senteret på vei hjem og tittet innom Barnas Hus. Sto og tittet på et stativ med klær på salg i størrelse til jenta mi på 5 og plutselig dukket det opp den nydelige lille lyseblå velurdressen mellom de store klærne. Holdt på å dåne og tenkte at det er sikkert et "tegn"....herremin så gal man blir av dette prøveprosjektet altså. Klarte heldigvis å tvinge meg selv til å henge babydressen pent på plass, det får da være grenser på galskapen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...