Gå til innhold

Femar? Noen erfaringer? :)

Anbefalte innlegg

Hei hei.

Jeg skal prøve min første runde med femar i morgen - skrekk blandet fryd :) I sist måned prøvde jeg prego, men fikk da mensen en uke etter eggløsning, ergo den funket ikke.. Så da fikk jeg beskjed om å prøve femar/Letrozol. Håper så inderlig det skal fungere! Er det noen andre som har prøvd? :)

Maaange klemmer fra meg :D

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144058235-femar-noen-erfaringer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Æsj, så kjipt :(

Her funka pergo stikk i mot sin hensikt, ble så sykt hormonell at ikke gubben fikk nærme seg! Beste prevensjonsmiddelet ever... Men med femar ble jeg faktisk gravid to ganger :)

Tvitvi for at mandag holder :)

Hehe nå måtte eg le- såg det for meg;-) virkelig mot sin hensikt;-) godt det finnes andre løsninger! Kjekt å høre at det klaffet for dere:-D

Eg føler det virkelig er ting på gang, men CBFM står stille på kun en strek, noe som selvfølgelig bekymrer meg..hehe alt skal analyseres ;-) med prego fikk jeg aldri Max, kun høy, men på CB vanlige EL tester slo den ut;-) har du noe erfaring med at man har EL uten at det viser på CB'sine? Må nok nevnes at jeg har en mild pco(s)!

Annonse

Syns at jeg var litt ekstra trøtt, men vet jo ikke om det var pga. femar'en:-) ellers var det ingenting :-)) IKM på torsdag, men vet dessverre at det ikke funket denne gangen pga mannen var vekkreist når jeg (tror) jeg hadde EL :-/ så gleder meg bare til å begynne på neste runde ;-))

Når jeg tenker meg om, så tror jeg og fikk det, men bare et par dager. Ikke sån dundrende hodeverk, men mer enn normalt ;p men jaaa, håper jammen meg at det er verdt det ;-) det hadde vært FANTASTISK hvis det hadde klaffet for oss alle! For en sommer det hadde blitt;-) *drømme, drømme* hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...