Nemo_ Skrevet 19. juni 2013 #1 Del Skrevet 19. juni 2013 Har helt til idag vært bekymret for å ha hatt sterke menssmerter hver dag siden ikm....i dag har jeg ikke kjent noe som helst til disse smertene, og blir bekymret for det også!! Hehe Noen som har vært borti det samme??? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144058227-menssmerter-borte/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinarsgirl - nr 3?? Skrevet 19. juni 2013 #2 Del Skrevet 19. juni 2013 Dårlig med mensmerter her også, men de går vel litt i rykk og napp de der (ettersom jeg husker med de andre) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144058227-menssmerter-borte/#findComment-145450580 Del på andre sider Flere delingsvalg…
økln Skrevet 19. juni 2013 #3 Del Skrevet 19. juni 2013 Mine forsvant også, har vært på og av i en uke.. Jeg har faktisk ingen symptomer! Jeg blir sprø av at tiden går så sakte..Jeg vil hoppe 7 uker frem i tid, NÅ! (jeg vet at 12 uker ikke er en garanti, men ... ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144058227-menssmerter-borte/#findComment-145450638 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemo_ Skrevet 19. juni 2013 Forfatter #4 Del Skrevet 19. juni 2013 Jeg er 5+4 idag og er litt kvalm, men menssmertene er jo heeelt borte...uff så mye bekymringer. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144058227-menssmerter-borte/#findComment-145450687 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemirakel2014 Skrevet 21. juni 2013 #5 Del Skrevet 21. juni 2013 Kjenner meg igjen der Nemo_! Har den siste uken hatt ganske kraftige menssmerter, nesten såpass at jeg har tenkt at "nååå går det galt", men i dag og egentlig også i går så har smertene så å si blitt borte! Så nå bekymrer jeg meg for det... huff De ømme puppene var treeeege denne gang, men kom såvidt for noen dager siden, og i dag føler jeg de nesten har blitt borte igjen, også DET bekymrer meg.. jeg blir sprøøø! Nå skal det sies at jeg så liv på UL for 3 dager siden, men pga 4 aborter på rad i ca akkurat disse dagene så er jeg vel ekstra frynsete... dette skal jaggu ikke være lett! Hvorda er det med symptomene dine i dag? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144058227-menssmerter-borte/#findComment-145455394 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemo_ Skrevet 21. juni 2013 Forfatter #6 Del Skrevet 21. juni 2013 Nå har jeg såååå menssmerter igjen at jeg går på do hver halvtime for å sjekke! Sikker på at nå er det slutt...men neida... en del utflod da, så kjennes jo ut som jeg blør! Blir gaaaaal jeg assa Men godt å høre vi er fler i samme båt puppene er litt ømme og har forandret seg litt, det brune området har utvidet seg veldig....Enkli litt stygt! Heh men tat alt sånt som et godt tegn! Så altså nå er bekymringen min menssmerter from hell, i motsetning til da jeg skrev innlegget, for da var jeg redd for at det var null menssmerter!! Myyyyye bekymringer Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144058227-menssmerter-borte/#findComment-145455467 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemo_ Skrevet 21. juni 2013 Forfatter #7 Del Skrevet 21. juni 2013 Jeg har lest historien din forresten, fantstisk nå må jo lille magetroll klire seg fast Mista i MA i fjor jeg, så bekymringen er stor for at det samme skjer igjen! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144058227-menssmerter-borte/#findComment-145455470 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemirakel2014 Skrevet 21. juni 2013 #8 Del Skrevet 21. juni 2013 Nå har jeg såååå menssmerter igjen at jeg går på do hver halvtime for å sjekke! Sikker på at nå er det slutt...men neida... en del utflod da, så kjennes jo ut som jeg blør! Blir gaaaaal jeg assa Men godt å høre vi er fler i samme båt puppene er litt ømme og har forandret seg litt, det brune området har utvidet seg veldig....Enkli litt stygt! Heh men tat alt sånt som et godt tegn! Så altså nå er bekymringen min menssmerter from hell, i motsetning til da jeg skrev innlegget, for da var jeg redd for at det var null menssmerter!! Myyyyye bekymringer Hahaha, nesten litt morsomt å lese det du skriver... for ikke lenge etter mitt siste innlegg så kom jaggu menssmertene tilbake her også, nesten så mye at jeg ble bekymret for det også, men nå er de borte igjen er til å bli tullete av! haha... Skjønner ikke hvordan andre klarer å slappe av jeg men kjenner til den der å sjekke hver gang man er på do! Slitsomt... hver gang man kjenner at det "renner" så tenker man jo det verste.. men siden jeg tar Utrogestan (vaginalt) så blir det jo litt ekstra kliss klass, men jeg er flink til å "glemme" det gitt Så bra at puppene dine er ømme og at du kan se forandringer Godt tegn! Hvor langt var du på vei nå igjen? Håpløst å huske hvem som er hvor langt Er du noe kvalm forresten? Her blir jeg virkelig tullete av meg selv i allefall... Har jo lite matlyst, men blir jo sulten... Så prøvde meg på 5 kjeks i ste, å hvem som da ble oppblåst, fikk vondt i magen, kvam og uvel da?? Å joda, da var det akkurat som å slå på en lysbryter slik alle symptomene ramlet inn Kjenner ekstra godt på hvor trøtt jeg er også nå, samt i skrivende stund mer murringer og liiiitt ømme pupper.. føler absolutt at noe skjer "der nede", haha... Slik blir det når man er 100% sykemeldt og ikke får lov til å gjøre noe som helst! Da går dagene saaaaaakte og man får så altfor god tid til å analysere ALT! Men litt godt er det å høre at det er fler tullinger der ute Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144058227-menssmerter-borte/#findComment-145455546 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemo_ Skrevet 21. juni 2013 Forfatter #9 Del Skrevet 21. juni 2013 Nå har jeg såååå menssmerter igjen at jeg går på do hver halvtime for å sjekke! Sikker på at nå er det slutt...men neida... en del utflod da, så kjennes jo ut som jeg blør! Blir gaaaaal jeg assa Men godt å høre vi er fler i samme båt puppene er litt ømme og har forandret seg litt, det brune området har utvidet seg veldig....Enkli litt stygt! Heh men tat alt sånt som et godt tegn! Så altså nå er bekymringen min menssmerter from hell, i motsetning til da jeg skrev innlegget, for da var jeg redd for at det var null menssmerter!! Myyyyye bekymringer Hahaha, nesten litt morsomt å lese det du skriver... for ikke lenge etter mitt siste innlegg så kom jaggu menssmertene tilbake her også, nesten så mye at jeg ble bekymret for det også, men nå er de borte igjen er til å bli tullete av! haha... Skjønner ikke hvordan andre klarer å slappe av jeg men kjenner til den der å sjekke hver gang man er på do! Slitsomt... hver gang man kjenner at det "renner" så tenker man jo det verste.. men siden jeg tar Utrogestan (vaginalt) så blir det jo litt ekstra kliss klass, men jeg er flink til å "glemme" det gitt Så bra at puppene dine er ømme og at du kan se forandringer Godt tegn! Hvor langt var du på vei nå igjen? Håpløst å huske hvem som er hvor langt Er du noe kvalm forresten? Her blir jeg virkelig tullete av meg selv i allefall... Har jo lite matlyst, men blir jo sulten... Så prøvde meg på 5 kjeks i ste, å hvem som da ble oppblåst, fikk vondt i magen, kvam og uvel da?? Å joda, da var det akkurat som å slå på en lysbryter slik alle symptomene ramlet inn Kjenner ekstra godt på hvor trøtt jeg er også nå, samt i skrivende stund mer murringer og liiiitt ømme pupper.. føler absolutt at noe skjer "der nede", haha... Slik blir det når man er 100% sykemeldt og ikke får lov til å gjøre noe som helst! Da går dagene saaaaaakte og man får så altfor god tid til å analysere ALT! Men litt godt er det å høre at det er fler tullinger der ute herlig med flere tullinger på et sted ja hihi! Jeg er 6 uker på vei, begynner så smått på uke 7 i morra Skal på tidlig ultralyd mandag den 1.juli og gruer meg virkelig....Håååper jo å få se et bankende hjerte....DA blir jeg glad da!!!! Jeg er bittelitt kvalm sånn i ny og ne....Men ikke så matlysten forsvinner nei...Heller motsatt, må spise da jeg kjenner kvalmen for da går det litt over! Hvilken uke var du i sa du!?? Har du menssmerter i ryggen også?? Akkurat nå er menssmertene litt mildere her, gudskjelov!!! Jeg er 70% sykmeldt, pga disse sterke menssmertene...føler de blir værre da jeg står og går mye, noe jeg må i min jobb...Men akkurat nå tenker jeg kun på meg selv, magetrollet og min sønn på 3 år...og pappaen da såklart:) har ikke dårlig samvittighet for å være sykmeldt! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144058227-menssmerter-borte/#findComment-145455589 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemirakel2014 Skrevet 22. juni 2013 #10 Del Skrevet 22. juni 2013 Nå har jeg såååå menssmerter igjen at jeg går på do hver halvtime for å sjekke! Sikker på at nå er det slutt...men neida... en del utflod da, så kjennes jo ut som jeg blør! Blir gaaaaal jeg assa Men godt å høre vi er fler i samme båt puppene er litt ømme og har forandret seg litt, det brune området har utvidet seg veldig....Enkli litt stygt! Heh men tat alt sånt som et godt tegn! Så altså nå er bekymringen min menssmerter from hell, i motsetning til da jeg skrev innlegget, for da var jeg redd for at det var null menssmerter!! Myyyyye bekymringer Hahaha, nesten litt morsomt å lese det du skriver... for ikke lenge etter mitt siste innlegg så kom jaggu menssmertene tilbake her også, nesten så mye at jeg ble bekymret for det også, men nå er de borte igjen er til å bli tullete av! haha... Skjønner ikke hvordan andre klarer å slappe av jeg men kjenner til den der å sjekke hver gang man er på do! Slitsomt... hver gang man kjenner at det "renner" så tenker man jo det verste.. men siden jeg tar Utrogestan (vaginalt) så blir det jo litt ekstra kliss klass, men jeg er flink til å "glemme" det gitt Så bra at puppene dine er ømme og at du kan se forandringer Godt tegn! Hvor langt var du på vei nå igjen? Håpløst å huske hvem som er hvor langt Er du noe kvalm forresten? Her blir jeg virkelig tullete av meg selv i allefall... Har jo lite matlyst, men blir jo sulten... Så prøvde meg på 5 kjeks i ste, å hvem som da ble oppblåst, fikk vondt i magen, kvam og uvel da?? Å joda, da var det akkurat som å slå på en lysbryter slik alle symptomene ramlet inn Kjenner ekstra godt på hvor trøtt jeg er også nå, samt i skrivende stund mer murringer og liiiitt ømme pupper.. føler absolutt at noe skjer "der nede", haha... Slik blir det når man er 100% sykemeldt og ikke får lov til å gjøre noe som helst! Da går dagene saaaaaakte og man får så altfor god tid til å analysere ALT! Men litt godt er det å høre at det er fler tullinger der ute herlig med flere tullinger på et sted ja hihi! Jeg er 6 uker på vei, begynner så smått på uke 7 i morra Skal på tidlig ultralyd mandag den 1.juli og gruer meg virkelig....Håååper jo å få se et bankende hjerte....DA blir jeg glad da!!!! Jeg er bittelitt kvalm sånn i ny og ne....Men ikke så matlysten forsvinner nei...Heller motsatt, må spise da jeg kjenner kvalmen for da går det litt over! Hvilken uke var du i sa du!?? Har du menssmerter i ryggen også?? Akkurat nå er menssmertene litt mildere her, gudskjelov!!! Jeg er 70% sykmeldt, pga disse sterke menssmertene...føler de blir værre da jeg står og går mye, noe jeg må i min jobb...Men akkurat nå tenker jeg kun på meg selv, magetrollet og min sønn på 3 år...og pappaen da såklart:) har ikke dårlig samvittighet for å være sykmeldt! Åh, det blir spennende den 1. juli!! Da måå jeg få høre hvordan det går Men skjønner du grugleder deg, kjenner til den følelsen! Alt er nok i den skjønneste orden skal du se, og menssmerter og kvalme er jo begge gode tegn på det Jeg er egentlig 7+0 i dag, men kanskje bare 6+5 også, gynekologen var usikker på om han ville sette meg tilbake 2 dager ved UL som var på tirsdag, klarte ikke å bestemme seg... Så vi får se nå på onsdag, hvordan ting er da Uff, menssmerter i ryggen ja.. ikke snakk!! Altså, nå har jeg slitt med tidvis veldig vond rygg fra før av, da ikke helt nede i korsryggen men litt lenger opp på en måte. Mistenker at jeg har ALTFOR stive muskler og evt muskelknuter hele veien.. Det er så rart vondt også, slik at det liksom brer seg utover på sidene og inn gjennom magen, spesielt når jeg er sulten.. Men disse smertene har jo da ikke blitt noe bedre de siste dagene/uken. Nå føles det som det tidvis sitter litt lengre ned også, og i gryyytidlig i dag hadde jeg såpass med menssmerter og smerter i korsryggen at jeg ikke fikk sove, var nesten sikker på at "nå går det galt" så vondt som det var hvor intense kan de være hos deg? Skikkelig slitsomt.. Hvordan er kvalmen din nå da? Slår ikke feil hos meg, blir kjempekvalm hver gang jeg prøver å spise noe.. Men kan jo ikke la være å spise heller Hvilken type jobb har du forresten? Bra du har fått deg sykemeld:) vet hvor tøft det kan være å stå og gå mye med slike smerter, de blir jo mye verre... å nå spesielt i startfasen er det viktig å slappe av og fokusere på det lille vidunderet som skal vokse og ha det bra mener nå jeg! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144058227-menssmerter-borte/#findComment-145458101 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemo_ Skrevet 22. juni 2013 Forfatter #11 Del Skrevet 22. juni 2013 Jeg skal oppdatere på denne tråden så fort jeg har vært på UL Menssmertene mine er akkurat sånn som du forklarer, HELT forferdelige til tider, sånn at jeg er bombesikker på at NÅ, nå mister jeg, men så hår det sakte men sikkert over igjen...De kan plutselig vare en halv/hel dag sammenhengende for så å være borte en dag eller to....Merkelige greier! Men sålenge jeg inke har mistet til må med disse smertene så håper jeg det er et godt tegn, at ting vokser og strekker seg der inne Kvalmen er ganske lei idag...Orker ikke mye mat...(ikke det at keg har vondt av en dag uten mat da egentlig) Det pleier å hjelpe å spise, men ikke i dag...Blir bare værre!! Men kvalme tar jeg kun som et positivt tegn, så det får jeg bare tåle Jeg jobber i en kantine, og det er kun jeg som jobber der...Masse stress og mas, og halvveis løping dagen lang....Har aldri mulighet til å ta pause...Det går i hundre dagen lang! Så måtte bare få en litt roligere hverdag akkurat nå... Føler også at disse menssmertene kommer snikende fortere hvis jeg går mye og blir litt sliten...Så jeg slapper av en hel del om dagen Hva jobber du med da? Har du barn fra før? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144058227-menssmerter-borte/#findComment-145458184 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemo_ Skrevet 22. juni 2013 Forfatter #12 Del Skrevet 22. juni 2013 En hel del skrivefeil ser jeg, nytter ikke å skrive fra iphone!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144058227-menssmerter-borte/#findComment-145458191 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemirakel2014 Skrevet 22. juni 2013 #13 Del Skrevet 22. juni 2013 Ja, du sier noe der.. slike smerter er nok et godt tegn, siden livmora tross alt skal vokse ganske mye på kort tid Og så lenge disse smertene ikke bringer med seg blødninger er det jo egentlig ingen grunn til bekymring.. meen, det er nå lettere sagt enn gjort Huff, kaster du opp også? eller er du bare kvalm? Og hvordan er luktesansen din? Og blæra? haha... jeg har tissa i HELE dag, tuller ikke.. tror det må være mensmurringene som hjelper til med å presse ekstra godt på blæra eller no, er jo helt ekstremt... Men ja, kvalme er absolutt et godt tegn! Så man får bare holde det ut Selv klarte jeg å spise litt i sted, og ble ikke kvalm etterpå! wow... nesten litt behagelig. Hehe.. Aha, da skjønner jeg meget godt at du ønsket en sykemeld! Viktig at man ikke presser seg for mye i denne perioden. For det man føler på selv går jo også inn til fosteret, så om man stresser myyyye så er ikke det bra. Sier nå jeg! Men så bra du har fått en rolig hverdag nå i allefall Har ingen barn fra før, så om dette går bra blir det den aller første! Jobber selv i undertøysforretning, 6 dager i uka. Veldig varierende hvor travelt det er, kommer helt ann på sesong. Men selvfølgelig så er denne uka, samt de neste de ALLER mest travle ila hele året! Så egentlig er sjefen avhengig av meg nå, for lite folk på jobb Men heldigvis forstår hun hvorfor jeg ikke kan jobbe... og jeg hadde nekta uansett! For setter ikke lille i unødvendig "fare", spes med tanke på at jeg har hatt blødninger nå nylig... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144058227-menssmerter-borte/#findComment-145458669 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemo_ Skrevet 23. juni 2013 Forfatter #14 Del Skrevet 23. juni 2013 Jeg kaster ikke opp, har neeesten gjort det, men det har heldigvis gått greit ) luktesansen er ikke forandret, men jeg må på do ca hver 2.-3. Time om natta...på dagtid er det noen dager med dogåing hele tida og noen dager jeg ikke merker noe forskjell I dag er jeg faktisk bare biiiittelitt uggen....Prøver å rydde på rommet til treåringen her nå, men blir da sååå sliten med en gang!! Heh, så nå er det sofapause Ingen menssmerter hverken i går eller i dag...hmmm...hadde vondt i korsryggen da jeg stod opp da men...borte nå Jeg klarer nesten ikke å vente til UL...det er jo en HEL uke til....aaaahh!! Jeg vil, NÅ!! Men samtidig så gruer jeg meg masse da....Litt blanda følelser rundt det der Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144058227-menssmerter-borte/#findComment-145459952 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemo_ Skrevet 24. juni 2013 Forfatter #15 Del Skrevet 24. juni 2013 Apropos luktesansen....i dag blir jeg veldig kvalm av både hårsprayen jeg alltid bruker, parfymen min OG skyllemiddelet i klærne!! Kjenner da ikke disse luktene til vanlig....Men idag lukter de såååå mye og sterkt at jeg blir kjempekvalm av det...slutt på parfyme, skyllemiddel og hårprodukter nå tydeligvis!!!!jeg MÅ ha noe i håret da, ellers er det så flatt at fyyysjom!Prøve å bytte hårprodukter evt....Åssn er formen din nå da lillemirakel2014?? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144058227-menssmerter-borte/#findComment-145463448 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemirakel2014 Skrevet 25. juni 2013 #16 Del Skrevet 25. juni 2013 Hehe, spørs om du må gå over til produkter som ikke har så sterke lukter for en periode Slitsomt hvor sterkt så mange lukter har blitt synes jeg! Liksom blitt en annen verden.. og tåfisene til sambo stinker sååååå når han kommer hjem fra jobb om dagene Blir kvalm!! Så blir sååå irritert på han om han våger å gjøre noe annet enn å gå rett i dusjen når han kommer hjem.. kan absolutt ikke huske å ha hatt det "problemet" tidligere Men ja det er slitsomt å må opp og tisse om natta! Og tisser jo ikke mye heller liksom, så føler det er såå unødvendig å må opp bare for den lille skvetten Har du hatt noen menssmerter i dag da? Selv er jeg såå bakvendt føler jeg.. formen er egentlig veldig så grei på morgenen, å så blir den gradvis værre utover dagen.. både med tanke på ømme pupper, murringer, oppblåsthet, uvelhet, appetitt osv.. Så er nesten ekkelt hver morgen for da våkner jeg med: "Hjelpes!! Alle symptomene er borte!!!" - å så kommer de gradvis utover dagen, haha... Men, UL i morgen tidlig, 7+4 iflg menstermin, 7+2 iflg UL forrige uke... håper bare på å se at alt er som det skal være der inne i magehulen... *gle`grueseg* Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144058227-menssmerter-borte/#findComment-145468395 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemo_ Skrevet 25. juni 2013 Forfatter #17 Del Skrevet 25. juni 2013 Må nok skifte ut no produkter ja!! Hahaa, *leravtåfishistorien* men skjønner deg veldig godt!!! Lukter kan gjøre en megadårlig om dagen :/ Vet du, jeg har det akkurat på samme måte som deg, minimalt med symptomer på morran så øker det på utover dagen....kvalmen er værst ved middagstider uheldigvis!! Har funnet ut at jeg ikke bør bruke olabukser(som strammer nederst ved magen) for da blir menssmertene skikkelig ille, litt mildere ved bruk av tights, johgebukser osv...så nå går jeg rundt som den slasken om dagen ;p Har hatt en del menssmerter idag ja, mye i ryggen....og har igjen tenkt at NÅ, nå ER det slutt, men kom gjennom dagen idag også og nå kjenner jeg ingenting Sååå spennende med ul i morra da, det MÅ jo bare være bra Lykkelykke til i morra, jeg venter spent på oppdatering Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144058227-menssmerter-borte/#findComment-145468463 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå