Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

huff.... på fredag skal jeg ta blodprøver, sende ned til Danmark, må vente til mandagen før jeg får vite om jeg er gravid...

Kjenner det nå at jeg er spent, redd, nervøs alt om en annen.... har prøvd og være rolig og avslappet denne gangen... men merker det at i dag klare jeg ikke snart og vente...

dette er den 7 gangen vi prøver, etter 6 forsøk hjemme i Norge, så har vi vært i Danmark denne gangen. Var på Ciconia :-) kjempe koselige plass :-) 

men likevel så er jeg kjempe nervøse nå... vi har valgt og bruke donor denne gangen for og se om dette kan hjelpe for å bli gravid.

Men har denne gangen vært oppblåst i magen, kjenner hvis jeg gjør for masse, så strammer det i magen. men jeg veit ikke om det er medisinene som gjør det, eller om det er noe der...og har stikninger og "kjøringer" nedentil.... 

hmmmmmmmmmm.......................................

Videoannonse
Annonse
Skrevet

masse lykke til! Ikke rart vi blir spente i denne situasjonen... men nå, er det vel ikke farlig å "snikteste" med en graviditetstest for deg heller... eller skal du absolutt vente på blodprøvesvar?

Skrevet

masse lykke til! Ikke rart vi blir spente i denne situasjonen... men nå, er det vel ikke farlig å "snikteste" med en graviditetstest for deg heller... eller skal du absolutt vente på blodprøvesvar?

det er det jeg er i tvil om, tviler på at jeg klare og vente til mandagen og vite svaret... men jeg er livredde at den skal være negative denne gangen og... har enda ikke hatt en positiv test.

men denne spenningen er helt forferdelige synes jeg.

men kommer nok til og ta en graviditetstest på fredag eller lørdag, lørdagen er det 2 uker siden vi satte inn 2 flotte egg :-) så nå er det bare til og krysse fingrene og alt som kan krysses.....

Skrevet

det er det jeg er i tvil om, tviler på at jeg klare og vente til mandagen og vite svaret... men jeg er livredde at den skal være negative denne gangen og... har enda ikke hatt en positiv test.

men kommer nok til og ta en graviditetstest på fredag eller lørdag, lørdagen er det 2 uker siden vi satte inn 2 flotte egg :-) så nå er det bare til og krysse fingrene og alt som kan krysses.....

En dag må den jo bli positiv og :) hvorfor ikke denne gangen :P Hold oss oppdatert da!!!

Skrevet

En dag må den jo bli positiv og :) hvorfor ikke denne gangen :P Hold oss oppdatert da!!!

heia... tok hjemmetest i går, klarte ikke å vente, men den var negative :-( må si det var en tung dag i går ja, men snakket med ciconia, og jeg har vært å tatt en blodprøve i dag, får det endelige svaret på mandag, men siden testen var negative i går, så rekne jeg med det at den er negative på mandag og.....

Men nå er det og komme meg mest mulig ned i vekt, og så prøver vi igjen, men da rekne jeg med at vi prøver

Blastocyst dyrkning eller Assisted Hatching. veit ikke helt om det er det samme, men vi prøver det da, går det ikke da, så blir det pridekurs på oss, og deretter bli fosterforeldre, da orker jeg ikke mer forsøk. kjenner det at 8 forsøk er nok.

Skrevet

å :( dritt!

Men kan jo være sånn at du ikke har begynt å produsere hcg enda.. noen får jo positiv test sent... men skjønner godt at du er skuffa!

sender en god klem!

Skrevet

Men kan jo være sånn at du ikke har begynt å produsere hcg enda.. noen får jo positiv test sent... men skjønner godt at du er skuffa!

sender en god klem!

tusen takk :-) men jeg får svaret på mandag uansett hva resultater er. men jeg håper det går bra med deg og, veit ikke om du har unge eller om du prøver du og,

Skrevet

sender en god klem!

tusen takk :-) men jeg får svaret på mandag uansett hva resultater er. men jeg håper det går bra med deg og, veit ikke om du har unge eller om du prøver du og,

prøver.. ingen barn... hatt 5 insett og en pause på et år.... skal ha insett i sept igjen :P

Skrevet

sender en god klem!

prøver.. ingen barn... hatt 5 insett og en pause på et år.... skal ha insett i sept igjen :P

Blir spennende for dere og da i september :-)Håper dere får det til nå :-) men det er godt og ha litt pause og, har hatt 2 år pause jeg og før vi satte inn denne gangen. kjente det var nok med 6 forsøk + et frys som ikke gikk bra. men vi regne med at vi setter i gang igjen til vinteren. må komme meg over denne gangen.

Men jeg krysser fingrene for dere :-) Lykke til :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...