Gå til innhold

Ventet mens igår, men den er ikke dukket opp!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg venter også. Skulle kommet på mandag. Testet i går og i dag, men de er blendhvite. Hadde noe antydning til blod i trusa noen dager for rundt 1 uke siden. Har menslignende smerter i nedre del av magen + korsryggen, det har kommet og gått i over 1 uke. Kjenner jeg begynner å bli smågal av å ikke vite.

Har ikke hadd anntydning til mens i det hele tatt! Hadde litt stikking/krampe i magen en uke før jeg skulle ha mensen, ... Og dagen etter jeg hadde sex rundt el tiden.. Lurer på om tiden er inne... Men har ikke merket nå ømme bryster?! Jeg tørr ikke tro for mye, selv om jeg har en god følelse inni meg siden mensen ikke har dukket opp, hehe:) blir litt små gal selv, må vell kjøpe test i morgen:) vi får krysse fingrene fos oss:-)

Annonse

Oiii ladymagic. Dette gleder jeg meg til å få en oppdatering på i morgen ;) selv er jeg i ekstase-land ;) fikk svaaaak positiv i går på billig test og veldig svaak i dag på rfsu sin.

Tør ikke tro noe helt enda! Skal teste igjen i morgen tidlig ;)

Åååh, gratulerer til deg beibilykke! Jeg testet nå nettop, å testen ble negativ:( men hvor blir mensen av da?? Skulle jo vært her på mandag!

Har en til test liggende, så kommer det ikke noe mensen, tester jeg igjenn om noen dager!

Kryss fingrene:)

Annonse

Tror jeg hadde ventet litt med å teste igjen! Test f..eks mandag morgen!

Leser om mange der tr kommer alt for sent :(. Så hadde nok tenkt at en ny pp er i anmarsj. Men så har du de som ikke får positiv før lenge etter ikm og da!!!

Krysser fingrene for deg:)

Ja jeg tror nokk og jeg venter iallefall til mandag:) nesste onsdag skal jeg til lege , har ikke mensen kommen til da, ber jeg dem ta test siden jeg faktisk uansett skal til legen å ta noen prøver:)

Fortsetter å håpe:) har aldrig i livet gått fire dager over tid:o hmm...

Hvordan går det her da? Jeg fikk negativ test i dag og, 8 dager over. 
Hva gjør vi da egentlig. Venter vi bare å ser? Hvor lenge kan vi gå før vi bør bli bekymret og kontakte lege? Her må det veeeldig mye til for at jeg skal ringe lege da jeg har en smule legeskrekk :P

Hoff... Her går det dåli! Selvfølgelig dukket mensen opp! Skikkeli irritert nå :( hadde virkelig en god feeling! Driiiit sier jeg bare!! Testa senest idag, negativ, å to timer etter, jo da var det rødt på pappiret gitt !!

Jeg krysser fingrene for deg, å håper spiren sitter:) skjønner heller ikke hvorfor mensen skal tulle:( har jo ALDriii skjedd jeg har gått over:/ jaja, kan trøste meg på att jeg fikk bekrefta att jeg ikke er gravid, å kan ta meg noen øl når vi faktisk skal i 40 års dag i helga!:) thehe... Selv om jeg hadde vært lykkerligere om jeg var gravid og edru!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...