Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tiden nå i første trimester går såååå sakte!! Jeg er 5+4 idag og er livredd for at noe skal gå galt igjen! Mistet i MA for litt over ett år siden og er nå endelig gravid igjen etter 12mnd prøving :) Synes til vanlig at dagene og ukene går superfort, men ikke nå....Har time til tidlig UL den 1.juli...Håper inderlig å få se et bankene hjerte da så kanskje jeg kan slappe liiiiitt av ihvertfall :) Flere som syns dagene og ukene blir lange nå i første trimester?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går sakte ja. Spesielt om man er ekstra bekymret. jeg er i uke 8 nå, og føler at tiden nærmest står stille. jeg sprekker nesten av lyst til å annonsere nyheten også, for jeg er jo bare superlykkelig.. hehe.. Men, jeg må nesten høre på mannen og holde hemmeligheten inne frem til uke 13. Noe som føles som et helt år unna..

Krysser fingrene for at det går veien for deg denne gangen.. Masse lykke til.

Skrevet

Ja !! De går sakte , og spes når man er kvalm!! Mistet i ma i mars jeg også men var veldig heldig og ble gravid etter en mens.. Nå er jeg 11+ 4 . Var på ul i uke 10 og alt var bra ! Skal på ul imorgen også og er alt bra da skal jeg begynne å finne frem babyklær og spre det gla budskap til alle !!! Syns disse førte 8 ukene fra positiv test har gått veldig sAkte ja, men dagene går litt fortere nå : )) plutselig sitter vi der tykke og svære : ))

Skrevet

helt enig!!! hadde UL i forrige uke, og nå er det 4 uker til neste.... Føles som en evighet....

Jeg forstår ikke hvordan folk som ikke er på UL før uke 16 holder ut!

Nå har jeg mistet også da, og slitt ganske hardt for å bli gravid, men UL så sent tror jeg ikke jeg hadde klart uansett...

Skrevet

Jaa går aaaalt for sakte!! Er 8+2 i dag og synes ting går aaalt for treig. Synes tida kunne gå ett hakk fortere så man var over i 2 semester litt fortere så bekymringene blir litt mindre for at ting skal gå galt!! Og ikke minst få dele det til hele verden :)

Skrevet

Slenger meg på den jeg også! Dagene ååååler seg avgårde... er 6+4 i dag og kan knapt puste før UL om en uke hvis alt fremdeles ser bra ut. Er dessuten 100% sykemeldt i tillegg, og har ikke lov til å gjøre noe annet enn å slappe av (GAAAL allerede!), så sikkert derfor jeg ikke ser noen ende på disse ukene :P  Nå har jeg jo 4 SA/MA bak meg på rad også, så det spiller nok en rolle her.. Men enig i at jeg uansett ikke skjønner meg på de som klarer å vente til uke 16 me UL! Hadde jeg ALDRI klart  ;)

Skrevet

Det går veeeldig seint!

Etter å ha sett hjerte slå idag, sa jordmor at det er 90% sjans for t det går bra!

Såååå, krysser det som krysses kan for alle mann :)

Skrevet

Syns dagene går helt utrolig sakte! Er 5+4 idag og så ingenting annet enn fostersekken på innvendig ul for 2 dager siden :( skal på ferie om 5 dager å aå skal jeg på kontroll 17.juli, utrolig lenge til!! Har ikke sett et bankende hjerte en gang :(

Skrevet

Det er helt utrolig sakte tiden går!!!!!

Går inn i 5+0 idag og DET er nervepirrende lenge til første ul. Legen ville jeg skulle vente i 2 uker med UL men jeg tror jeg korter det ned med noen dager !!! 

Skrevet

Veldig enig :P Jeg er ikke så langt som dere, jeg går straks inn i 4+2 og har visst om at jeg er gravid siden tirsdag. Jeg har også kjempelyst at tiden skal gå liiitt fortere. Sist gang mistet jeg i 6+1, det var helt forferdelig og vil absolutt ikke oppleve det igjen...

Tenkte å ringe legen på mandag og høre når jeg kan komme. Skal jo på ferie og vil jo vite litt før det.

Dere som er sykemeldt og fått beskjed om å ta det heelet med ro, har det med SA/MA-er å gjøre? Hvis jeg kan spørre? Jeg fikk nemlig beskjed sist gang at når jeg ble gravid igjen måtte jeg la vær å trene og sånn frem til 12.uke...

Skrevet

Veldig enig :P Jeg er ikke så langt som dere, jeg går straks inn i 4+2 og har visst om at jeg er gravid siden tirsdag. Jeg har også kjempelyst at tiden skal gå liiitt fortere. Sist gang mistet jeg i 6+1, det var helt forferdelig og vil absolutt ikke oppleve det igjen...

Tenkte å ringe legen på mandag og høre når jeg kan komme. Skal jo på ferie og vil jo vite litt før det.

Dere som er sykemeldt og fått beskjed om å ta det heelet med ro, har det med SA/MA-er å gjøre? Hvis jeg kan spørre? Jeg fikk nemlig beskjed sist gang at når jeg ble gravid igjen måtte jeg la vær å trene og sånn frem til 12.uke...

Årsaken til at jeg nå er sykemeldt er fordi jeg hadde blødninger for ca e uke siden, blødninger gynekologen ikke kunne forklare.. men alt sto bra til med lille, heldigvis. Og det at jeg har hatt 4 SA/MA på rad spiller nok også en rolle her regner jeg med.. Så er alt bra på UL nå til uka også så regner jeg med at jeg blir sykemeldt videre.. :)

Skrevet

Åh, ja, tida går seeeeiint! Er 9+1 i dag, og veit at eg kjem til å vera redd og nervøs heilt fram til termin i januar sidan me mista så seint sist. Glad for at eg får UL ca ein gong i mnd framover, men er nervøs likavel! Og lurer veldig på kva eg skal finne på fram til termin...Fekk sommarferie på fredag, og skal sannsynlegvis ikkje på jobb igjen, ein del av forebygging for svangerskapsforgiftning.

Skrevet

Eg daue....er det virkelig bare gått en - 1 -dag siden jeg skrev her inne???? :P Så da er jeg 5+1 idag...nervene er på høykant...

Skrevet

Eg daue....er det virkelig bare gått en - 1 -dag siden jeg skrev her inne???? :P Så da er jeg 5+1 idag...nervene er på høykant...

HAHAHAHAH! eg kjenner meg i gjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...