Gå til innhold

Hvilke vogn har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler meg lost, er jo en milliard vogner, alt for mange å velge mellom! Hehe

Anonymous poster hash: 1a5c9...e69

Skrevet

Vi har Emmaljunga nå, men kommer nok til å kjøpe en Bugaboo Donkey siden det bare blir 2 år mellom nummer 2 og nummer 3. Jeg er generelt veldig glad i Emmaljunga. Store flotte vogne, som tåler å bli brukt. men hvilken vogn du burde velge kommer egebtlig an på hav du skal bruke den til. Noen går masse, både i skogen og på veien, mens andre bare triller på shoppingsenteret eller i byen. Vanskelig å gi deg tips når jeg ikke vet noenting om hva du ønskler av vognen.

Skrevet

Emmaljungsa edgeduo combi. Stor og tung, men utrolig god. Passer helt perfekt til vårt bruk, siden vi går både i mark, dyp sne, stand og hele pakka. Kravene våre var en stødig vogn med 4 lufthjul.

Angrer ikke ett sekund, selv om jeg vet at mange ikke har vært fornøyde med denne vogna. Jeg har ingenting negativt å si, bortsett fra at den tar stor plass i bilen ;)

Anonymous poster hash: 7adae...a36

Skrevet

Easywalker Sky, kunne ikke vært mer fornøyd!!!

Skrevet

Emmaljunga Nitro med citybag 

Anonymous poster hash: 8f3f3...361
Skrevet

TFK joggster twist. Kjempe fornøyd, passer perfekt både langs grusvei/skogsvei og i byen. 

Anonymous poster hash: 342b2...ef7
Skrevet

Teutonia Prestige, Baby Jogger City Mini GT og en BabyTravel reisetrille. Sistnevnte er en møkkatrille, fornøyd med de to andre.

Anonymous poster hash: 22492...706
Skrevet

Emmaljunga Edge duo. Svintung å løfte inn/ ut av bilen, men kjempegod å trille, og stor, lun og deilig bag.

Anonymous poster hash: 69809...76a

Skrevet

Brio happy duo. Veldig fornøyd!

Anonymous poster hash: 710c3...bbf

Skrevet

teutonia spirit s3

superfornøyd :)

Anonymous poster hash: 19e22...0e9
Skrevet

Brio happy duo. Veldig fornøyd!

Anonymous poster hash: 710c3...bbf

Har samme, så må si meg enig:) Beste vogna jeg har hatt, angrer bare på eva-hjul. Men kjøpte brukt så valgte ikke det selv. Skal kjøpe lufthjul til vogna da!

Anonymous poster hash: e0b07...332

Skrevet

Simo kombi, megafornøyd. Teutonia spirit s3. DRITTVOGN- gracco billigvogn fra babymagasinet- superfornøyd

Skrevet

Vi har en emmaljunga ednge duo som vi brukte første året, så gikk vi over til tfk joggster 3 for det passet oss bedre + at duovognen forblir god og fin til nestemann kommer. I tillegg har vi Quinny zapp reisetrille som er veldig praktisk, har den i bilen til vanlig og bruker den når vi handler ect og på reise (i baggen den medfølger kan den tas med som håndbagasje på fly) Vi er veldig fornøyd med det vi har, og er nå på utkikk etter en brukt sportsvogn som skal være sovevogn i barnehagen sånn at vi har tfk vognen og når neste barn kommer...

Anonymous poster hash: 21dfc...857
Skrevet

Vi har emmaljunga edge duo, kjempefornøyd. Stor bag, og stor baby, så gla jeg valgte denne. Syns ikke den er så tung som alle skal ha det til.

Anonymous poster hash: d39ec...06a

Skrevet

Emmaljunga City Cross, en av de letteste Emmaljunga modellene, ikke altfor tung ut og inn av bil - veldig fornøyd! :)

Gjest Thunder Road
Skrevet

Emmaljunga Edge duo har vi nå. Stor bag og kommer fram overalt (skog, grusvei, snø). Kommer til å kjøpe en Babyjogger City Elite etterhvert når han blir større. Synes den vi har nå er litt tung og tar stor plass i bilen.

Skrevet

Emmaljunga Edge duo og Maclaren techno XT. Veldig fornøyd med begge to - den lune, store gode bagen til Edge Duoen. Og den oversiktlige halvsittende stillingen i Maclaren trillen, som vi bruker om vi er på senteret eller i syden.

Skrevet

Brio Smile :) 

Veldig fornøyd! 

God å trille, god plass, blir liten når du slår den sammen og den veier nesten ingenting! 

Anonymous poster hash: e9dea...fc9
Skrevet

Har baby merc q7 er virkeligt fornøyd med den sålangt mine kriterier var store svigbare hjul fremme å det har denne,

Anonymous poster hash: dc70f...3d8

Skrevet

Har baby merc q7 er virkeligt fornøyd med den sålangt mine kriterier var store svigbare hjul fremme å det har denne, Anonymous poster hash: dc70f...3d8

En av mine kriterier ;) pluss at den er mye billigere enn disse kjente merken har tidligere hatt baby travel å simo kombi å er mest fornøyd med q7en :)

Anonymous poster hash: dc70f...3d8

Skrevet

Emmaljunga nitro, elsker den:)

Super lett å trille og løfte i forhold til Simo kombi som jeg har hatt før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...