Gå til innhold

Noen som har hatt tidlig ultralyd på gynekologklinikken i Drammen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal bestille ultralyd i uke 12 :wub:  Bor i Drammen og har ikke funnet noe annet sted enn gyn.klinikken her å gjøre det på? Har derimot lest på nett (riktignok noen år gammelt) at ul apparatet de bruker er helt elendig og derfor ikke babefalt av andre som har prøvd.

Noen som vet om de har nytt utstyr der nå? Har absolutt ikke behov for 3D.

Eller vet et annet sted man kan få gjort dette. Vet om Helsehuset Kongsberg, men det er jo litt reisevei og jeg er jo på jobb først så vet ikke om jeg rekker det...

Håper noen har tips å komme med :)

Skrevet

Jeg var der sist. Jeg ble beroliget (for legen sa at alt var bra), men vi så ikke stort. Det var ikke verdt prisen syns jeg. Jeg var der i 2011. Vil ikke anbefale dem. Med tanke på pris. Har du sett i Tønsberg eller Asker. Vet at de i Asker er veldig bra. Tønsberg vet jeg ikke så mye om, men vet at de utfører private UL noen steder der også.

Skrevet

Jeg var der sist. Jeg ble beroliget (for legen sa at alt var bra), men vi så ikke stort. Det var ikke verdt prisen syns jeg. Jeg var der i 2011. Vil ikke anbefale dem. Med tanke på pris. Har du sett i Tønsberg eller Asker. Vet at de i Asker er veldig bra. Tønsberg vet jeg ikke så mye om, men vet at de utfører private UL noen steder der også.

Takk for svar, da tror jeg ikke jeg tar sjansen på å dra dit. Tønsberg blir minst en time å kjøre så blir litt langt. Asker så blir det vel kø på ettermiddagen fra Drammen.. Kanskje høre i Kongsberg hvor sent man kan få time. Noen som har vært der?

Skrevet

Man skal vel i uke 12 se et ganske tydelig lite barn skal man ikke?

Skrevet

Jeg bor i Drammen. Det siste svangerskap fikk jeg henvisning til gynekologklinikken pga prematur fødsel med første. Fikk ul fra veldig tidlig for å sjekke at alt var ok. Tross det valgte jeg å dra til Volvat for UK rundt uke 12. De driver ikke fosterdiagnostikk på g. K.. Hadde egentlig avtalt med gyn at hun skulle sjekke at alt var ok rundt uke 12, men hun var så lite grundig (brukte ca 30 sek og sa så, jada alt er ok. Sjekket ikke nesebein eller noe). Jeg kastet meg rundt og fikk time på Volvat i Oslo (den nær Majorstua) to dager etter. Veldig grundig undersøkelse, hun tok seg god tid og sjekket nøye fra topp til tå.

Var samme sted med eldste og jeg var veldig fornøyd begge gangene.

Vil absolutt anbefale Volvat!

Kostet ca 1300 på denne tiden i fjor.

Skrevet

Jeg bor i Drammen. Det siste svangerskap fikk jeg henvisning til gynekologklinikken pga prematur fødsel med første. Fikk ul fra veldig tidlig for å sjekke at alt var ok. Tross det valgte jeg å dra til Volvat for UK rundt uke 12. De driver ikke fosterdiagnostikk på g. K.. Hadde egentlig avtalt med gyn at hun skulle sjekke at alt var ok rundt uke 12, men hun var så lite grundig (brukte ca 30 sek og sa så, jada alt er ok. Sjekket ikke nesebein eller noe). Jeg kastet meg rundt og fikk time på Volvat i Oslo (den nær Majorstua) to dager etter. Veldig grundig undersøkelse, hun tok seg god tid og sjekket nøye fra topp til tå.

Var samme sted med eldste og jeg var veldig fornøyd begge gangene.

Vil absolutt anbefale Volvat!

Kostet ca 1300 på denne tiden i fjor.

Takk for svar :) Skal sjekke åpningstider på volvat, hadde vært kjekt om de har åpent på kveldstid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...