Gå til innhold

Emmaljunga scooter?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har hatt den. Ikkespesielt god å trille, kort i ryggen (kun 90cm liggelengde), ikke full liggestilling, liten handlekurv, trangt under bumperbaren (bøylen over bena) den kan ikke tas av og det blir trangt med vinterpose under den, synes ikke barna sitter spesielt fint i den før de er rundt ett år, og det er jo kjipt siden den er utvokst når de er rundt to år ;) Men den er stødig da, veier lite, lett å få tak i brukt.

Hadde satset på en vogn med bedre trillekomfort og sitte/ligge komfort for barnet samt en vogn som kan brukes til barnet vokser fra vognbruk.

Men hva skal du bruke den til? Sovevogn i bhg? turer på asfalt eller i skog og mark? shopping?

Hvor stort er barnet?

Han er 19 mnd, rundt 85 cm. Skal brukes som vogn nummer to, (ikke sovevogn) til shopping, gåturer (stort sett på grus) Har en 4me sportstrille men den er vi ikke fornøyd med. Vil ha en med god demping som ikke styrer dit den vil hele tiden. 

Har du en annen vogn du kan anbefale? Tror ikke han kommer til å sitte lenge i vogn.

Han er 19 mnd, rundt 85 cm. Skal brukes som vogn nummer to, (ikke sovevogn) til shopping, gåturer (stort sett på grus) Har en 4me sportstrille men den er vi ikke fornøyd med. Vil ha en med god demping som ikke styrer dit den vil hele tiden.

Har du en annen vogn du kan anbefale? Tror ikke han kommer til å sitte lenge i vogn.

Ja ok, skal dere ha denne typen vogn så hadde jeg heller sett på brio race. Samme typen vogn, men mye bedre synes jeg :)

Til bruket deres så hadde jeg valgt en tre hjuling med store lufthjul og god demping, blir en MYE bedre trillekomfort, er det interessant så er noen forslag:

Babyjogger city elite

Bumbleride indie

Easywalker sky eller quatro

TFK joggster twist

Endret av EnBlå&ToRosa

Ja ok, skal dere ha denne typen vogn så hadde jeg heller sett på brio race. Samme typen vogn, men mye bedre synes jeg :)

Til bruket deres så hadde jeg valgt en tre hjuling med store lufthjul og god demping, blir en MYE bedre trillekomfort, er det interessant så er noen forslag:

Babyjogger city elite

Bumbleride indie

TFK joggster twist

Tusen takk! :D

Hva er forskjellene på brio race og scooter?

Babyjogger city elite

Bumbleride indie

TFK joggster twist

Tusen takk! :D

Hva er forskjellene på brio race og scooter?

Brio race har lenger liggelengde og større plass under den bøylen som går over bena, den kan derfor brukes litt lenger. Den er mindre sammenslått og lettere i vekt samt at jeg synes også at den er bedre å trille, men det er jo smak og behag :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...