Gå til innhold

Noen som har fått vite kjønn i uke 12 - stemte det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Derav om noen har fått bekreftet ved en senere ultralyd, el vært gravid før og at det stemte ved fødsel?

Jeg har var på ul i uke 12, hvor legen med 90% sikkerhet sa at dette så veldig ut som en gutt.... Dette var på Jessheim ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt trykkleif, men det fleste forstår det nok :D

Skrevet

På tidlig ul så hun til oss at det er 60/40 på at det er en gutt, så blir spennende å se om noen uker:-)

Skrevet

Jeg fikk vite med 90% sikkerhet i uke 12+6. Dette ble bekreftet på OUL og 3D UL. :)

Skrevet

jeg velger å tro på det han sa, til det motsatte er bevist ! han sa han meeeeget sjelden tok feil og var såpass sikker så :)

Skrevet

13+3 fikk vi beskjed om trolig gutt, men ettersom det ikke er noen pung der så tidlig....var det vanskelig å si 100 %. Ble dog veldig bekreftet senere

Skrevet

Jeg var på ul når jeg var 13+4, å så selv at det var en liten gutt inni der! Han var ikke sjenert for å si det sånn ;)  Var på ul igjen etter en stund, og vi kunne fortsatt se "sakene" hans klart og tydelig... :)  Skal på ordinær ul om et par uker, så da kommer vi nok til å få det bekreftet enda en gang regner jeg med.. :)

Skrevet

Ble scannet i uke 13 og der så de tydelig at det var en gutt. Dette fikk vi bekreftet igjen på scanning ved 19 uker :-)

Skrevet

Var der 12+2. Og han hadde rett på kjønnet her;)

Skrevet

Når de først sier gutt å er det sjelden feil.

:)

Skrevet

12+4 og da så han prinsessen der inne.

Utrolig dyktig han Lundring på Jessheim!

Skrevet

Takker så mye for alle svar :D

Skrevet

Venninna mi fikk vite at ho ventet gutt da ho hadde ul i uke 12. Jm var veldig sikker! I uke 19 på oul viste det seg at det var en liten jente inni der og forklaringen til jm var da at i uke 12 så har mange fostere fortsatt rester av halen som kan ligne veldig på guttetiss! :/

Skrevet

Har stor tro på at halen er borte her i hvertfall, etter hva vi ble vist og forklart :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...