Gå til innhold

Jeg syr babynest på bestilling hvis noen er interessert :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

HER var det mye fint! Drømte meg helt bort på siden din, og vet hvor jeg skal shoppe litt imorgen når feriepengene viser seg;)

Jeg lurer også på en ting.

Fant nemlig en kul og enkel framgangsmåte på en vognpose, men har faktisk ikke symaskin selv, og kjenner ingen som kan fikse det for meg. Er det noe du kunne tatt på deg? :)

Skal se om jeg finner den igjen. Var såpass enkelt beskrevet at jeg, som ikke syr selv ellers, hadde klart å lage den:)

Sender så fort jeg kommer på data! Takk for at du ser på det iallefall:)

Annonse

Jeg sitter bare å krysser fingrene for at det jeg har sett meg ut ikke blir kjøpt! :P For det er jo one of a kind ting...

Sjekker banken ofte for å se om man mot formodning har fått feriepengene litt tidlig:P

Kan du?!

Lua med kuene på, grå bukse med lilla ugle på rumpa, buksa som er full i ugler (knytebukse dette også) og bleiemappa med uglene...

Da hadde jeg blitt uendelig glad!!!!

Dem ligger klart i handlekurven min til imorgen:D

Klart jeg kan!

Knytebuksen med masse småugler? har en med masse småugler og en med de store på. Regner med det er den med små du mener :) Har også 3 ulike uglemapper en med grå bunn, en med masse småugler og en med lik ugle som den som er i rumpa på den ene knytebuksen :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...