Gå til innhold

Blødninger i rugetiden

Anbefalte innlegg

Tok blodprøve på morgenen idag og får svar etter kl 13. men har ikke trua denne gangen heller. Har nemlig hatt litt blødninger i to omganger siden innsett. Går på Progynova og Crinone (fryseforsøk). På ferskforsøk for 3 år siden ( vellykket) hadde jeg ingen blødninger. Hvor vanlig er det egentlig at en tester positivt hvis en har hatt blødninger i rugetiden? De satte inn 2 embryon denne gangen.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144058107-bl%C3%B8dninger-i-rugetiden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Trulte med to små

Jeg fikk satt inn 2 egg og blødde litt rundt RD 12 tror jeg, da hadde jeg allerede testet positivt.

Jeg mistet senere en tvilling og hadde en blodansamling i livmoren, men den andre tvillingen klorte seg fast og her sitter jeg like gravid i uke 37 :) og venter på lillejenta vår!

Masse lykke til! :)

Det kan uansett bli en skjebnesvanger dag idag, for jeg er litt der at jeg er i tvil om fortsatte forsøk. Jeg gleder meg nemlig på ingen måte til en ny baby-tid. Ønsker bare så innmari at gutten vår på 2,5 skal få søsken. Håpte det ikke skulle gå så lang tid (bestemte oss i oktober). Har 2 fryseforsøk igjen da, så kanskje grensa går der?

Annonse

Jeg testet positivt på rd 9 og fikk tio og med utslag på hcg på blodprøver. Hadde også satt inn to. Hadde litt lyserose slimete utflod i dagene før testing. Dette var dessverre begynnelsen på en kjemisk.

Hold motet oppe. Om 1,5 time vet du... ^_^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...