Oh baby Skrevet 19. juni 2013 #1 Del Skrevet 19. juni 2013 Off, det er jammen synd på han. Han har hatt vondt i hodet noen dager nå, og han sover ikke så godt om kveldene... så da orker han ikke gjøre så mye husarbeid og forberedende baby oppgaver (seng, utstyr, flytte møbler etc). Jeg er i uke 36, har ikke sovet ordentlig på flere måneder, har smertefulle kynnere og ødelagt rygg... så jeg prøver selvsagt å gjøre alt enklere og lettere for han... sto opp og leverte storebror og storesøster på skolen og i bhg i dag, har startet en maskin klesvask og er i gang med å tømme oppvaskmaskin, støvsuge og vaske bad... det er så urettferdig! Han får liksom lov til å være sliten og kan bare la alt stå og se grusomt ut i huset... og da føler jeg at jeg må ta i enda ett ekstra tak! I natt sov jeg ingen ting, og nå er jeg så sliten at jeg nesten kunne grine... han fokuserer på at jeg maser for mye og har for store krav... men når vasken er svart, skittentøyet krabber ut av kurven sin, søpla stinker og man ikke ser sofaen sin... da må jeg jo gjøre det selv. Er tross alt jeg som må gå å vase i møkk hjemme hele dagen :-( han ødelegger redebyggingen min!!! Sier at alt kan vente... sukk :'( Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144058069-har-lyst-til-%C3%A5-kaste-tomater-p%C3%A5-samboeren/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Impatient Skrevet 19. juni 2013 #2 Del Skrevet 19. juni 2013 Føler frustrasjonen din..... Eneste som hjelper er å si det som det er, på en måte så han ikke tar det som personlig kritikk. De er litt spesiell på den måten de mannfolka - man må nesten tenke barnepsykologi med de ;-) Min samboer har vært litt på samme måten, men nå i dag er han i full gang med å vaske og rydde! Jeg satte meg ned med ham i går, og sa jeg begynte å få litt panikk, og gråt litt så klart, for tenk om noe skulle skje før tiden og vi må folk til å komme hit i all hast og passe ungene... Vi kan ikke la noen se at vi har levd så slaskete, det blir jo direkte pinlig! Tror han skjønte alvoret, for nå er han som sagt i full sving - går jo på hans stolthet som mann nå, at han vil andre skal se han har tatt vare på sin gravide fru og vært såå flink og avlaste henne ;-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144058069-har-lyst-til-%C3%A5-kaste-tomater-p%C3%A5-samboeren/#findComment-145449425 Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjersti83 Skrevet 19. juni 2013 #3 Del Skrevet 19. juni 2013 Dette er vel en veldig kjent frustrasjon! Be han ta paracet mot hodepinen, forklar situasjonen og hvor sliten du er. Så må han bare ta i et tak. Smerter eller ikke. om nødvendig kan ha ta deg noen egenmeldingsdager på jobben for å komme seg litt. Dere må nesten samarbeide selv om begge har d slitsomt. Eller be om hjelp av noen gode venner eller slektninger. Har selv fått tilbud av svigermor om hjelp til med vindusvask men takket nei foreløpig. Har de samme plagene som du har men får unna d verste foreløpig med hjelp fra samboer. Er bare i uke 29 jeg da så enda litt tid til redebygging:) Og har skjønt at jeg må senke kravene veldig. Så her vokser ugressét vilt, klærne hoper seg noen ganger opp på vaskerommet og gulvene må tåle å bli litt skitne. E også fine støvlag mange plasser. Prioriterer å ta meg av 2 åringen fremfor å gjøre husarbeid. Du vet jo at du ikke får noe særlig søvn når babyen kommer. Sørg for å få hvilt deg:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144058069-har-lyst-til-%C3%A5-kaste-tomater-p%C3%A5-samboeren/#findComment-145449735 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå