Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #1 Skrevet 19. juni 2013 Hva tenker dere han driver med? Anonymous poster hash: 5437e...7af
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #2 Skrevet 19. juni 2013 Tenker at han er litt redd for hacking Anonymous poster hash: aa6de...3a7
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #3 Skrevet 19. juni 2013 Jeg tenker at han har lest en av alle historiene om folk som har hakket seg inn på andres pc'er og sitter ser på eieren gjennom kameraet... Anonymous poster hash: 12b21...0af
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #4 Skrevet 19. juni 2013 Ja, men det har jeg også lest. Men jeg har ingenting å skjule, så jeg har ikke tape foran. Anonymous poster hash: 5437e...7af
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #5 Skrevet 19. juni 2013 At han ikke liker at noen "plutselig" kan se ham, at han ikke er så teknisk anlagt, og en smule paranoid. Anonymous poster hash: 88f7d...765
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #6 Skrevet 19. juni 2013 Ja, men det har jeg også lest. Men jeg har ingenting å skjule, så jeg har ikke tape foran. Anonymous poster hash: 5437e...7af Selvom du ikke har noe å skjule vil du vel ikke at andre skal se deg? Han er vel hysterisk da, og tror at andre kan se han. Anonymous poster hash: a7eb1...b5f
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #7 Skrevet 19. juni 2013 Jeg har heller ingenting å skjule, men det betyr likevel ikke at jeg vil brette med frem for hele verden. De fleste ønsker et privatliv selv om man ikke har noe å skjule. Det var nok derfor Gud oppfant gardiner og dører. Jeg har også tapet over webkamera, men det er fordi jeg har et barn som trykker på alt og jeg vil ikke at webkamera skal stå på og filme Anonymous poster hash: aa6de...3a7
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #8 Skrevet 19. juni 2013 Jeg er smålig paranoid, og er i perioder redd for at noen ser meg gjennom webkameraet... Jeg har tatt meg sammen da, og ledd av meg selv fordi jeg er så tåpelig. Men det har skjedd at jeg har dekket for webkameraet, men kun i "pinlige" situasjoner (om jeg sitter på pcen på soverommet, kanskje ikke helt påkledd). Anonymous poster hash: d7588...ed0
soleia Skrevet 19. juni 2013 #9 Skrevet 19. juni 2013 Eh.., treng han å drive med noko spesiellt for at han ikkje likar tanken på at folk kan hacke seg på og filme han utan at han veit det? Vil isåfall gjerne vite dette, for mannen her i huset har teipa over kamera på macen vår, så då må han drive på med noko spennande dei øyeblikka innimellom han er åleine her i huset..
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #10 Skrevet 19. juni 2013 Ehhh... Han vil ha et privat liv og bruker sikkert ikke webkameraet. Jeg har teip foran webkamera hele tiden for jeg føler ikke for å bruke det. Enkelt og greit! Anonymous poster hash: e3301...fe2
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #11 Skrevet 19. juni 2013 Kanskje han piller seg i nesen eller av og til sitter ustelt foran pcen eller har det rotete på rommet han sitter i eller har bilde av barna i bakgrunnen eller har noe annet i bakgrunnen som kan hjelpe til med å avsløre hvor han bor eller... Anonymous poster hash: 692d5...269
Løvinna30 Skrevet 19. juni 2013 #12 Skrevet 19. juni 2013 Jeg tenker han er redd han noen skal se han. Det hadde jeg også vært, heldigvis ikke web-cam på denne PC'en. :-) hehe.
Vanity Skrevet 19. juni 2013 #13 Skrevet 19. juni 2013 Jeg har tapet over kameraet på PC`en min på jobb. Sitter stort sett foran PC`en når jeg er på jobb. Og er litt paranoid. Absolutt ingenting å skjule, men liker ikke at folk kan se på meg uten at jeg vet det....
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #14 Skrevet 19. juni 2013 Herregud, rull inn a. Kan ikke mannen din en gang ha teip foran kameraet på pcen uten at du skal bli hysterisk? Anonymous poster hash: 4d530...4ca
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #15 Skrevet 19. juni 2013 Jeg veit ikke engang om mitt webkamera funker, eller hvordan jeg slår det på eller av?? Anonymous poster hash: 0fda9...df3
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #16 Skrevet 19. juni 2013 Først tenker jeg at han er paranoid og ikke vil at folk skal se han.... Så tenker jeg at han sikkert sitter konstant på Chatroulette for å se hva som dukker opp.. (og bare sånn at dere vet det, det som oftest dukker opp er peniser.... Hahaha) Anonymous poster hash: 7dc28...feb
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #17 Skrevet 19. juni 2013 Jeg har det her for ungene har klart å slå på webcamera ved et par tilfeller når de har vært på dataen. Syntes det er like greit å ha det dekket til. Om vi skal bruke det tar jeg bare av tapen igjen. (de har familie langt unna men er ikke alltid jeg ønsker at kamera skal bli brukt også når de snakker med de, noen ganger holder det med at folk hører de. Hvis han har tape over sitt antar jeg han ikke liker å bruke det, kan hende han har vært inne på noe som slo på kameraet uten at han fikk det med seg en gang og ikke vil det skal skje igjen (ikke alle er så tekniske.) Kan hende noen andre har satt tape biten over når de har lånt og han rett og slett ikke har tenkt over det fordi han ikke bruker det selv. Grunnene kan være mange men jeg ville i det store og hele ikke tenkt over det i hele tatt Anonymous poster hash: aadf6...404
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå