ellen-propellen Skrevet 18. juni 2013 #1 Skrevet 18. juni 2013 Når er det barna bytter skolesekk/ransel? Er det til 4.kl eller til 5.kl?
Superdolly Skrevet 18. juni 2013 #2 Skrevet 18. juni 2013 (endret) Når den gamle er for liten eller utslitt. Mine fikk oransje førsteklassesekk da de begynte på skolen. Den ble skiftet ut da de begynte i andre. Så fikk de ny ut på våren i fjerde eller til skolestart i femte. Endret 18. juni 2013 av Superdolly
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2013 #3 Skrevet 18. juni 2013 Min går ut av 3.klasse nå, og hans sekk er for liten! Anonymous poster hash: 3e568...992
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2013 #4 Skrevet 18. juni 2013 En gang mellom tredje og femte er vanlig, det kommer litt an på hvor lang og stor ungen er og selvfølgelig på om de har slitt ut eller ødelagt sekken sin. Min eldste sønn er lang, lengst i klassen, han fikk ny sekk til tredje klasse. Det så helt latterlig ut med den lille 22-liters sekken på den lange ryggen hans, så ut som et lite egg Anonymous poster hash: 41f3d...818
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2013 #5 Skrevet 18. juni 2013 Hun ene fikk ny i tredjeklasse, da hadde hun ikke plass til alle bøkene hun skulle ha hjem hver dag. Har en som begynner i tredje til høsten og jeg tror ikke hun får ny på en stund, for større sekk kan ikke den lille spira ha på ryggen sin nesten. Iforhold til storesøster så har hun nesten ikke lekser og ting hun har med hje, så tviler på at det blir samme mengde som storesøster har hatted hjem hver dag. (Utrolig mye lekser i forhold til de andre ungene vi har hatt, men heldigvis så er leksene tilpasset elevene slik at det ikke bir for mye eller for vanskelig for de. ) Anonymous poster hash: 5f4fe...157
Juks Skrevet 18. juni 2013 #6 Skrevet 18. juni 2013 Min byttet etter førsteklassen da alle de andre gjorde det. Her vi bor har det blitt en uskreven lov om at gule sekker er det kun 1. Klassinger som går med, synd for de er jo godt synlige når de går med dem. Bytter nå i 6. Klassen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå