Gå til innhold

Babyjogger city elite eller bumbleride indie?

Anbefalte innlegg

Jeg har en emmaljunga edge duo nå og er fornøyd med den, men er nå lei av at den er så stor og tung. Synes ikke hun sitter så godt i den heller. Så jeg lurer på å kjøpe ny vogn og det er city elite og bumbleride indie jeg liker best. Noen som har erfaringer, gode eller dårlige, med disse og kan hjelpe meg å velge?

Fortsetter under...

Ja, jeg synes også den er finest, men ikke noen fine farger som passer til jente synes jeg? Og har ikke lyst på svart.... Og så synes jeg kalesjen er helt genial med babyjogger, veldig fin bumbleride sin også, men den går ikke like langt ned... Åh, vanskelig!

Ja, jeg synes også den er finest, men ikke noen fine farger som passer til jente synes jeg? Og har ikke lyst på svart.... Og så synes jeg kalesjen er helt genial med babyjogger, veldig fin bumbleride sin også, men den går ikke like langt ned... Åh, vanskelig!

Hvilken farge vurderer du BJ i da? Synes ikke stoffet på BJ vognene er så fint, sånn blankt og glatt -ser så billig ut. Jeg har en -13mod city mini GT i helt svart, ville egentlig ikke ha svart men likte ingen av de andre fargene.

Synd ikke BR har den brune utgaven lenger, den var fin syns jeg. Synes årets design er litt glorete, de burde beholdt marineblå og brun, for de som liker det litt klassiske.

Endret av EnBlå&ToRosa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...