Gå til innhold

Trenger kloke hoder, noen som vet eller har opplevd??

Anbefalte innlegg

Hei.. Trenger hjelp fra dere søte damer jeg. 1 juni tok jeg en eggløsningstes som var positiv og da ble det jo selvfølgelig prøving. Mensen skulle ha kommet 16 juni men er enda ikke kommet. Tok en graviditetstest i går som var negativ og en i dag som var negativ. Leste litt rundt på nettet og så at noen hadde skrevet at de kunne få positiv eggløsningstest når en var gravid og. Tok derfor å prøvde med en sånn i kveld som viste positiv, ikke veldig sterk, men ganske. Hva skjer? Jeg forstår virkeligen ingenting. Gravid eller ikke?? Noen som har opplevd lignende? 

Testet med billigtester.

Fortsetter under...

Var eggløsningstesten positiv, eller var det bare utslag på teststreken? Da jeg var gravid sist ble eggløsningstesten sterkt positiv.. Om graviditetstestene er negativ, så vil nok eggløsningstesten også være det. Test igjen i morgen med en graviditetstest:)

Det vet jeg egentlig veldig godt. Men har nok klart å lest på feil bruksanvisning i farta denne gangen. Har brukt disse testene i snart et år, så vet veldig godt hva jeg holder på med ;)

Lykke til - Lett å lese feil når en er ivrig :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...