Gå til innhold

bekkenløsning, here i come :-(

Anbefalte innlegg

jeg har i flere dager hatt murringer i ryggen og for hver dag har det blitt litt verre men ikke så veldig mye mer sterke "menssmerter" men de har blitt litt skarpere på en måte og det har stikket og knivet litt og jeg har skjønt sakte men sikkert at det dreier seg om dette bekkenet.

Men nå....off...det er forferdelig vondt! plutselig bare hugger det til,spesielt når jeg sitter stille, eller akkurat i det jeg reiser meg..

jeg sitter bare å venter på neste hugget, og i mellomtiden har jeg litt skarpe smerter nederst i korsryggen.

Dette må vel være bekkenløsning vel? eller kan det komme av noe annet?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144057970-bekkenl%C3%B8sning-here-i-come/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er mitt andre svangerskap, med bekkenløsning i begge. Kom i uke 13 nå med nummer to....

Du kan ha en begynnende bekkenløsning, men du kan også ha en låsning i bekkenet. Har du sistnevnte kan noen turer til manuellterapaut eller kiropraktor være alt du trenger for et nytt og bedre liv. 

Har du en bekkenløsning er det viktig at du ikke provoserer den for mye: Dvs ikke gjør ting som gjør vondt, ikke sitt med bena i kors, hvil bekkenet med å ligge og konsentrer deg om å slappe av i ligamenter etc. 

Ta uansett kontakt med legen for en henvisning for å bli sjekket ut. Smertene kjennes ganske like ut for låsning og løsning hvis man ikke har erfaring i å skille de fra hverandre. 

Du kan forresten ha både bekkenløsning og bekkenlåsning på en gang ;)

God bedring!

ok. takk for info! :)

låsning eller løsning,vondt er det uansett! :P

kjenner det spesielt når jeg er ute å går eller gjør andre ting.

var i byen i går og var helt ødelagt i både mage og rygg.

hadde murringer i både mage og rygg og følte meg varm,sliten og øm nederst i magen og lysken.

pluss at ryggen var vond som bare det da med kniving skarp murring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...