Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig ...?? Skal på ul torsdag nemlig ôg lurte på om det var mulig å se kjønn da ?? Er jo såååå nysgjerrig !!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det k a n være mulig å se, men er veldig usikkert så tidlig. De har vel ikke lov å si det før uke 12 heller. Kjenner flere som har fått vite kjønn i uke 12-13, men det har ikke stemt på alle, så ta det med en klype salt i såfall.

Gjest usababy
Skrevet

Kanskje litt tidlig, men du kan jo spørre.

Trodde uke 13 var tidligst de muligens kunne se kjønn.

Jeg har bestilt ul i uke 14 og håper vi får se kjønn da. :)

Skrevet

Fikk beskjed om at det var for tidlig og at de ikke så noe før uke 13-14.. Ble nesten vill gjetting så tidlig sa de.. Men alt kan jo se.. Her er jeg sikker på jente så får se hva ordinær ul 31 juli sier :) hehe..

Gjest usababy
Skrevet

Jeg er sikker på at det er en av hvert kjønn. Men vi får se hva ultralyden viser :)

Skrevet

• Som skrevet ovenfor - det er ikke lov å si kjønn før man er passert 12. uke. Noe som er forståelig, for det finnes sikkert noen der ute som kunne ha tatt abort pga "feil" kjønn. Ikke at jeg klarer å skjønne det, for jeg føler meg allerede STERKT knytta til den lille i magen, og merker at jeg er overbeskyttende :D  Tror jeg kommer til å bli hønemor.. Jeg som ALDRI skulle bli det :P

Skrevet

Jeg vil være 11+5 så håper virkelig de sier det hvis de tror de ser hva det er : ) er jo så godt som 12 fullgåtte !!! For meg er det egentlig det samme om det er gutt eller jente, men jeg lurer jo veldig ! Jeg har to gutter og mannen min har n gutt så jeg regner nesten med at det er gutt : )) kan ikke se for meg at jeg noen gang får ei jente !!

Skrevet

Jeg fikk beskjed at han ikke hadde lov å si noe før passerte 12+0, og at sjansen uansett var relativt liten for å se noe:)

Skrevet

Hvordan gikk ul? :)

Skrevet

Ul gikk supert !! Spurte om kjønn og legen lo og sa at jo ... Det var noen som mente det gikk Ann å se på det fosteret har mellom bena og om det sto mere opp enn rett ut .. Oppover tydet på gutt .. Og jommen pekte det ikke oppover gitt : )

Skrevet

Hehe satser på de sier det samme ved ordinær ul hvis du ikke skal før da ;-)

Skrevet

Vi fikk vite kjønn på nr to da jeg var 12+2! :D Og det stemte med ordinær ul og 3D-ul i uke 28. Og da hun ble født gitt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...