Gå til innhold

**** IKM UKE 29 ****

Anbefalte innlegg

Skal du teste i morgen Apex? Jeg krysser fingrene for deg. Har IKM på torsdag og er veldig usikker på om jeg er gravid eller ikke. Jeg har helt siden EL hatt strekkinger på venstre side i eggstokkområdet, og slik har det ikke vært før. Derfor, et liiiiite håp om at det endelig har klaffet. Samtidig kjenner jeg litt på de klassiske menssymptomene som fysen på sjokolade og er litt småhissig av meg. Jeg har også kjent litt på livmortappen. Den blir jeg heller ikke helt klok på. I mårrest var den lav og myk med en pitteliten åpning, og i kveld var den lukket, høyt oppe og litt hard i grunnen. Hmm, noen med lignende erfaringer? Har en graviditetstest som jeg venter med til torsdag om ikke mensen dukker opp.

Fortsetter under...

Her ventes det med testing til mens har uteblitt en uke, er planen.. orker ikke stresse med testing for å så se at det står "ikke gravid".. Er jo bare vår 3 pp så jeg forsøker enda å ta hele prosjektet med fatning.. Fjernet spiral i april og er inneforstått med at som en aldrende dame (38) kan dette ta tid.. Syklusen har til nå svingt mellom 28-33 dager, så derfor tenker jeg det er greit å være avslappet til det hele selv om det nå går i farris på resturant - for sikkerhets skyld.. ;) Lykke til med test, Fjellfrøkna - heier på deg!!

Hei jenter! Har ikke hengt meg på her denne mnd for har prøvd å ikke stresse sånn. 6 pp denne mnd.. Negativ test i dag 12 dpo, så har mistet håpet. Men har en del rare symptomer, bare tør ikke å tro på de.. Hatt mye murringer i livmoren, faktisk ganske vondt hele nederst i magen og litt i korsryggen. En smerte litt annerledes enn menssmerter som jeg ikke har hatt før. I tillegg har jeg reagert på at jeg tisser veldig ofte, og føler meg konstant tissetrengt. Har også sovnet på sofaen på ettermiddagen to dager nå, men det skylder jeg litt på første og andre arbeidsdag etter ferie. Ikke noen forandringer i puppene som jeg ser alle skriver om.. Forbereder meg i hvert fall på mensen.

Flere som har testet? :)

Annonse

Mitt beste råd som funket for meg:

Nyt ferien,ha sex når du har lyst og ikke tenk på eggeløsningstidspunktet,gå med truser isteden for string,ha noen romantiske kvelder med kjæresten og ikke fokuser på pp periode ..De to andre prøveperiodene mine fokuserte jeg sånn på eggløsning,(men denne mnd utfra datoene ble jeg befruktet 4 dager etter eggløsning;)

Gratulerer LillePerlen og Kokosbolla:) ! Så gøy!

Jeg testet i går med negativt resultat, men det gjorde jeg forrige gang også og fikk positiv dagen etter ikm, så vet ikke hvorfor jeg tester før :)

Har fortsatt litt symptomer som vonde bryst, hodepine og smerter nede i magen. Håpet er ikke ute enda :)

Da er det 100% sikkert at jeg er gravid! Herregud!

Testen ble positiv med engang på ikm etter de veldig svake før ikm.

Symptomer: ingen fysing, ingen irritasjon, mye menssmerter og stikk, ømme brystvorter , hard livmortapp hele tiden, kviser.

Altså jeg var sikker på tr kom! Men den gang ei :) nå er det DERES tur jenter!!!:)

På dag 37 i dag. Litt småsmerter nederst på venstre side, ellers ingen tegn på tr. Ifølge my days appen skulle tr kommet i går, men ikke no tegn til den enda. Tror jeg hadde el på lørdag for mye slim.. var også det søndag og mandag. Har en test liggende, men er vel altfor tidlig og teste...?

Da er det 100% sikkert at jeg er gravid! Herregud!

Testen ble positiv med engang på ikm etter de veldig svake før ikm.

Symptomer: ingen fysing, ingen irritasjon, mye menssmerter og stikk, ømme brystvorter , hard livmortapp hele tiden, kviser.

Altså jeg var sikker på tr kom! Men den gang ei :) nå er det DERES tur jenter!!!:)

Gratulerer! :-D

Tok en test i går kveld. Ja, vet at morgenen er best, men utolmodig!. Den var så hvit som snø :-\ Mensen er det ikke noe tegn til enda, så det lille håpet er der enda :-)

Fikk bilde tilsendt fra min bestevenninne i går. Bildet av en positiv test. Full klaff på første runde. Kjenner det føles fryktelig surt, men samtidig veldig glad på hennes vegne. Sist gang var vi gravide likt, og har to tuller med en mnd mellomrom. Håpet vel litt for mye på det nå også..

Annonse

Krysser fingrene for at du får det til denne måneden:) Jeg prøvde også å bli gravid i vår/sommer samtidig som min venninne.Nå ble jeg det nettopp og håper hun sender meg et bilde med positiv test snart:)Virker så koselig å være gravid likt med ei venninne:)

Oi, jeg tror jeg hadde følt veldig mye press på meg hvis jeg prøvde å bli gravid samtidig som en venninne.. Ser jo fordelene hvis det klaffer, men vet ikke om jeg hadde taklet det så bra hvis det ikke gjorde det. Hvor lenge har du prøvd swopie 87? Gratulerer til deg kokosbolla :)

Her er det masse menssmerter på gang og alt håp ute for denne gang..

Da er jeg to dager over ikm, ingen tegn til tr og blendahvit test i morges. Jeg har fortsatt ømme pupper og vondt i lysken. Trodde virkelig jeg skulle få en positiv test i dag, men jeg får vell ha tålmodighet. Er det vanlig å ikke få positiv test noen dager etter ikm og fortsatt være gravid? Jeg pleier å være regelmessig +/- 1 dag, aldri mer.

Optimismen sank litt i dag, når jeg så at jeg var på slutten av min første boks Folsyre.. Stoppa på apotek på vei til hytta, fikk tak i ny boks, samt CB-test som kunne ligge litt på vent.. Klarte ikke holde meg, tok testen og er jaggu gravid!!! Hurra! :) Hvordan fortelle det til kjæresten, hadde lyst å innhente han med en gang, men han er jo ikke her på mange timer enda!!

Redigerer lista vår litt!

Mandag 15.juli
MammasKlubbhus (2 pp)
Mamma&storebror (pp14... SA september 13 og november 13) 1 barn på 2 år
Kokosbolla:)

Tirsdag 16.juli
Puella (1 pp)

Onsdag 17, juli
Lullaby (pp 4)

Torsdag 18, juli
fjellfrøkna (pp 12)
Thelma_86 (3 pp etter SA i okt 12)

Fredag 19. juli
Ønsker*magetroll <3

Lørdag 20. juli
DenTredje (1 pp)

Søndag 21. juli
LillePerlen (pp 4-5)

Mens:

Gravide:
Apex - termin 24/3

Nyheten ble formidlet til kjæresten når han kom på hytta - og han ble overrasket, rørt og veldig, veldig glad. Ingen av oss hadde egentlig troen på at vi hadde klart det denne gangen..

Ønsker alle dere lykke til og håper for egen del av denne spira (på ca 2 mm) blir værende hele veien frem til mars. Vårbaby denne gangen også, det blir fint for oss! :)

Gratulerer dere som ble gravide denne prøveperioden!

Jeg har vært på ferie uten nett, men oppdaterer nå. TR kom 3 dager for tidlig, så spenningen uteble da IKM nærmet seg for å si det sånn. Var bare 1 pp og regnet ikke med på å bli gravid, håpet egentlig ikke helt heller, ville bare ikke unngå denne pp i tilfelle det skjedde nå.. Så over i pp2! Denne ganger har jeg store forhåpninger!! :) Ønsker alle som ikke fikk det til denne gangen lykke til videre! :D

Hei dere. Jeg har ikke hatt regelmessig mens etter at jeg sluttet på ppillen i vår og de to siste syklusene har vært veldig uregelmessige. Nå har det gått 30 dager siden forrige mens og jeg kjøpte en clearblue digital tidligere i dag som jeg tok i kveld. Nå står det at jeg er gravid og jeg freaker litt ut. Stemmer det virkelig?? :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...