Gå til innhold

**** IKM UKE 29 ****

Anbefalte innlegg

Jevnlig aksjelegging underholder meg i ferien, hadde vært flott om det meldte seg noen symptomer her.. Kjenner jeg er veldig trøtt om morgenen for tida, til tross for ferietid og "selvregulering" i leggetid så er jeg usigelig mårratrøtt når jeg våkner av meg selv.. Ingen kvalme.. Spennende dager foran oss - jeg heier på alle som en! :)

Ha en finfin dag, ladies!

Fortsetter under...

Annonse

Rapporterer symptomer; trøtt, tidvis murringer i underlivet, og takvis moderat kvalme og noe mer sensitive bryst.. Kaller det foreløpig innbilt svangerskap! :D

Avventer testing til et par uker etter ikm, da jeg fikk sen mens forrige mnd.. Lange dager å vente, ikm ut fra 28-dagers syklus er jo ikke før den 16/7 for min del.

Annonse

Hiver meg inn her jeg også. Er vår 3 pp etter SA i uke 8 i okt. Har egentlig vært avslappet de to forrige pp og ikke kjent etter symptomer, men denne gangen føler jeg at noe er på gang. Har hatt en del hodepine, noe jeg hadde forrige gang jeg var gravid. I dag, etter kalenderen 7dpo har jeg menslignende stikninger og vondter, pleier ikke få det før to dager før, og i tillegg har jeg hatt vondt i tenner og blødende tannkjøtt(som noen mener er et tegn). Kanskje det er håp? Jeg krysser i hvertfall fingrene! En mars/april-baby hadde vært fint!

Hvor tidlig tester folk?

Mandag 15.juli
MammasKlubbhus (2 pp)
Apex (3 pp, 1 barn fra før)
Mamma&storebror (pp14... SA september 13 og november 13) 1 barn på 2 år
Kokosbolla:)

Tirsdag 16.juli
Puella (1 pp)

Onsdag 17, juli
Lullaby (pp 4)

Torsdag 18, juli
fjellfrøkna (pp 12)
Thelma_86 (3 pp etter SA i okt 12)

Fredag 19. juli
Ønsker*magetroll <3

Lørdag 20. juli
DenTredje (1 pp)

Søndag 21. juli
LillePerlen (pp 4-5)

Mens:

Gravide:

Blendahvit test imorges. Lurer på om det ikke har gått denne gangen.

Dere som har vært gravide flere ganger før, hadde dere de samme symptomene før positiv test hver gang?

Selv om jeg har symptomer så mangler noen av de jeg hadde sist, som gjør at jeg ikke tror det har gått denne gangen.

Jenter, jeg tror jeg er gravid!! Wææææ!!

Fikk en svak positiv test i dag 10 dpo!!

Tar en ny til mandag! Men en strek er en strek!

Var sikker på mensen skulle komme for har mye mensmurringer, men så har jeg vært svimmel de siste dagene og utrolig kvalm på kvelden som begynte i går, da ante jeg ugler i mosen!:)

Jenter, jeg tror jeg er gravid!! Wææææ!!

Fikk en svak positiv test i dag 10 dpo!!

Tar en ny til mandag! Men en strek er en strek!

Var sikker på mensen skulle komme for har mye mensmurringer, men så har jeg vært svimmel de siste dagene og utrolig kvalm på kvelden som begynte i går, da ante jeg ugler i mosen!:)

Så morro :-)

Hei igjen! Innom for en liten statusoppdatering.... Her er det testet igjen idag. Etter massiv KVALME,høy temp,  

uttredende blodårer på ømme pupper, trøtt & sliten kropp + stikkinger i underlivet (og ikke minst skyggestrek på BT tidligere i uken) var jeg meget optimistisk da første CB+ skulle brennes av idag. Med nok en skyggestrek er jeg like langt... Så er vel kanskje bare å forberede seg på at TR skal komme snikende! Kan jo håpe sen HCG-stigning... 

Positiv graviditetstest her i kveld.Skulle hatt mensen natt til mandag...Koselig men også litt skummelt etter MA i vinter....må nok ta en tidlig ultralyd for at jeg skal bli sikker på at alt er normalt denne gangen...Kvalme,murringer og ømme pupper.:)

Hei igjen! Innom for en liten statusoppdatering.... Her er det testet igjen idag. Etter massiv KVALME,høy temp,  

uttredende blodårer på ømme pupper, trøtt & sliten kropp + stikkinger i underlivet (og ikke minst skyggestrek på BT tidligere i uken) var jeg meget optimistisk da første CB+ skulle brennes av idag. Med nok en skyggestrek er jeg like langt... Så er vel kanskje bare å forberede seg på at TR skal komme snikende! Kan jo håpe sen HCG-stigning... 

Og plutselig kom TR... da er det på`n igjen da!

Alle symptomer er tydeligvis bare PMS  :wacko: HURRA  :wacko: Men skal man lete etter positive ting så er iallefall kroppen tilbake i en normal syklus omsider. Men sånne pms-plager hadde jeg ikke før jeg fikk gutten min... kanskje svangerskap endrer sykluser? 

Jeg stikker over i ei ny ikm-gruppe og dere som skal over i 1 trimester... GRATULERER! Lykke til damer!

Ingen tante, IKM i morgen men labert håp.. Kjenner på meg at mens er i anmarsj, uren hud, umulig hår, murring i kroppen, utflod.. Bring it on. Regner med at jeg følger deg snart, Mamma&storebror.

Hurra førr alle som til nå har klart det - måtte det bli sterke og gode spirer! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...