Gå til innhold

Dere som har testet positivt i rugetiden...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva var deres symptomer i rugetiden? Og når testet dere positivt?

Jeg er nå kommet til 7 dpo/5 rugedag(?) etter inn sett av 2 4-delte egg... Lite symptomer her, bare masse murring i korsryggen og litt ømme bryst. Men dette kommer vel av Lutinus kan jeg tenke meg. Spennende dager, prøver å holde forventningene nede.. Men er ikke lett :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååå Jeg håper så veldig for deg!!! TVI TVI!! Jeg hadde faktisk små kvalmebyger etter en ukes ruging da jeg ble gravid med ivf... puppene rakk aldri å bli ømme.. selv om det gjerne er det jeg alltid har lest om er det første symptomet :P

Husker også at jeg var sykt tørst, og måtte tisse på natta... det var også tidlig i rugetida... jeg følte på meg at testen var positiv liksom....

hold meg oppdatert da :)

Krysser alt som kan krysses :)

Skrevet

ååå Jeg håper så veldig for deg!!! TVI TVI!! Jeg hadde faktisk små kvalmebyger etter en ukes ruging da jeg ble gravid med ivf... puppene rakk aldri å bli ømme.. selv om det gjerne er det jeg alltid har lest om er det første symptomet :P

Husker også at jeg var sykt tørst, og måtte tisse på natta... det var også tidlig i rugetida... jeg følte på meg at testen var positiv liksom....

hold meg oppdatert da :)

Krysser alt som kan krysses :)

Takk for det :D Jeg har en god følelse når det gjelder alt prøvestyret, er mye roligere nå og ikke så stresset som jeg var før. Er nesten som om årene har gjort meg mere tålmodig.. Jeg VET at jeg blir mamma på en eller annen måte:) Om det blir et hjemmelaget mirakel, ivf, eggdonasjon eller adopsjon, mulighetene er mange:D Det har bare tatt tid å fordøye alt :) Har faktisk hatt en del kvalmebyer også, men er så lett å bli lurt av Lutinusen og tullehormoner;) Eneste jeg synes er litt rart denne gangen er at jeg har sterkere murringer enn hva jeg husker de andre forsøkene. Under gravidietetene som endte i SA hadde jeg stort sett murringer og stikninger i livmor, nå er det i ryggen. Kan være noe jeg innbiller meg, prøver å ikke kjenne for mye etter :P Hvordan går det med deg Tante_Esel:D?

Skrevet

har troa jeg :) en gang må jo vi veteranene bli gravide, og mammaer og :P

går bra her vettu :) skal i gang på aleris nå... begynner å spraye etter neste mens :) så, insett rundt sept en gang :) Hurra! er så klar nå... har også blitt mer tålmodig med åra, så jeg skjønner godt hva du mener :D

når er testdag da?? har du tenkt til å snikteste?

Skrevet

har troa jeg :) en gang må jo vi veteranene bli gravide, og mammaer og :P

går bra her vettu :) skal i gang på aleris nå... begynner å spraye etter neste mens :) så, insett rundt sept en gang :) Hurra! er så klar nå... har også blitt mer tålmodig med åra, så jeg skjønner godt hva du mener :D

når er testdag da?? har du tenkt til å snikteste?

Det har jeg også, vi får det til slutt :D Så spennende, da har du sommeren å lade batteriene på :) Som du sikkert ser i andre innlegg så har jeg sniktestet, ikke noe nytt når det kommer til meg :P Heheh! Testene er ikke negative ennå, holder en finger på Ovitrellen siden den kan bruke lenger enn 10 dager å gå ut av kroppen hos meg ihvertfall. Er 11 dager jeg satt den i dag, blir spennende fremover :D

Skrevet

ååå nå er jeg spent for deg snuppa!!! B)  :rolleyes:  B) dette går rette veien vettu!!!

Skrevet

Takk :) <3 Skulle ønske jeg visste svaret så jeg kunne senke skuldrene, men ikke lenge til jeg vet nå :) Hvis ikke så gir jeg ikke opp :) Har fremdeles to forsøk igjen på Haukeland. Deretter har vi også tenkt å søke PGD med tre forsøk i utlandet. Hvis ikke det går så vurderer vi eggdonasjon eller adopsjon. Så har en STOR langsiktig plan :D :D Sender masse varme tanker om forsøket ditt i september, tvitvi :)

Skrevet

en langsiktig plan hjelper i hvert fall på å roe nærvene :) har en jeg og.. men har tenkt at planen skal stoppe i september :P

Skrevet

en langsiktig plan hjelper i hvert fall på å roe nærvene :) har en jeg og.. men har tenkt at planen skal stoppe i september :P

Den skal stoppe i september, da SKAL du teste positivt :D Sånn er det med den saken ;)

Skrevet

Den skal stoppe i september, da SKAL du teste positivt :D Sånn er det med den saken ;)

og planen din, er ferdig her og nå :P

Skrevet

Tror jeg begynte å teste svakt positivt på dag 8 etter innsett. Turte ikke helt å tro på det, ei heller på symptomer. Men testen forble positiv, og symptomene kom!

Masse lykke til :D

Skrevet

Tror jeg begynte å teste svakt positivt på dag 8 etter innsett. Turte ikke helt å tro på det, ei heller på symptomer. Men testen forble positiv, og symptomene kom!

Masse lykke til :D

Takk for svar :) Her ble aldri testene negativ etter Ovitrellen, POSITIV CB i dag :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...