Gå til innhold

El blødning vs festeblødning.

Anbefalte innlegg

Hadde i går èn gang, lett rosafarget eggehvitelignende utflod med litt blodstriper i. I dag kom det eggehvitelignende utflod igjen med mange blodstriper i. Ingenting før eller etter. Bare den dotten på papiret. Er litt øm i magen i dag. Kvalm og svimmel. Har hatt el slim siden torsdag og forventet el var søndag (temper ikke og el tester ikke). Kan det ha vært en senere el nå eller kan en evt festeblødning komme så tidlig?

Endret av 4 <3 klar for nr 5

Fortsetter under...

Ingen av de 107 som har kikka på dette som kan ha en viss idè?

Jaja. Får vel bare vente et par uker å se da.

Hei. Vet ikke helt sikker jeg altså. Men min elblødning kan vare et par dager. Og da er det som du har beskrevet. Har aldri vært gravid så vet ikke dette med festeblødning. Eneste jeg har lest om det er at ytterst få merker den. Du ble sikkert ikke noe klokere av dette da :-P

Hehe. Takk for svar da. Dpo tiden er lang. Er mellom 1-6 dpo i dag. Symptomjeger som jeg er, kjenner jeg jo på alt som føles annerledes enn 'normalt'. Blir lenge å vente nå til Ikm og testetid :)

Endret av 4 <3 klar for nr 5

Her har jeg blitt så uminnelig trøtt for tida. Kunne sovet både natt og dag. Prøver å skylde det på pollenallergi, men blir kanskje ikke helt rett i regnvær. En uke til Ikm. Testetid om 5 dager. Spent.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...