Gå til innhold

Tur til Frankrike i uke 31

Anbefalte innlegg

Skal på ferie i uke 31, tips til turen? Flytur, opphold, mat, osv... Har to små barn, så blir ikke noen rolig ferie... :P

Formen er ok, men jeg er avhengig av støttestrømper opp til låra pga noen fæle åreknuter ved knærne. Lurer på hvordan det skal bli i varmen, synes det er ille nok her i Norge for tiden... :P

Tar gjerne imot tips ang mat også, har testet negativt for toxoplasmose.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144057783-tur-til-frankrike-i-uke-31/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan bli utrolig varmt i Frankrike om sommeren!! Sørg for å ha tilfluktsted med air condition!

Frankrike er ikke det verste stedet mtp mat, der er Spania og Italia verre med spekemat og oster. Men vær litt forsiktig med salater etc. Ha med iPad på flyet til barna, og noe snacks uten for mye sukker. 

Lykke til!

Takk for gode tips! Trodde Frankrike var på linje med Italia ang toxoplasmose, jeg...

Ser på værmeldingene at det ikke er meldt veldig varmt, selv om det er sør i Frankrike. Ned til 17 på natta og max 23 på dagen. Høres litt rart ut, hadde forventet mye høyere. Men passer meg utmerket om det stemmer!

Uansett har vi airconditioning på hotellet, som er ved stranden, så jeg kan søke tilflukt der om det blir for varmt :)

Flere tips? Hva gjør man med støttestrømper på stranden? :P dropper dem, sikkert..?

Støttestrømper er et midt på fly! Jo, nåde listeria og toxo må du passe deg for, men hvis du alt er godt stekt, og du styrer unna mykost og frukt som ikke er skrelt, går det nok bra! Husk å shoppe på petit bateau hvis du vil ha fantastiske bodyer, og jacadi for lekre barneklær og ikke minst de søteste sengekantene....!!!!!

Annonse

Jeg var i egypt i uke 28. Hadde støttestrømper på flyet. Stod en del og trippet for å holde sirkulasjonen igang.

Spiste det jeg normalt ville spist. Både salat og kjøtt. Men passet på at kjøttet var gjennomstekt. Husk å få i deg nok drikke.

Temperaturen var mellom 20-25 i gjennomsnitt tror jeg. Hadde ikke målestokk :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...