Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg sitter og venter på TR å komme..venter og venter... Det er dag 46 i dag. Har ALDRI vært så forsinket før. Jeg skulle bytte til kort regime denne gangen og starte med sprøyter på 2. syklusdag. Men den syklusen starter ikke. Så nå fikk vi beskjed fra legen at vi kan fremkalle mensen med Provera, selv om at det er bedre hvis mensen kommer av seg selv. Det hele poenget med å bytte til kort regime var å håpe på at mine naturlige syklus og egg skal bli bedre enn forrige ganger på lange regimer. Men nå med fremkalt menstruationen blir det ødelagt sikkert, at det ikke blir det samme og det kan redusere sjansere våre?  Eller tar vi feil? Hva er forskjell mellom naturlig menstruation og ”naturlige” egg og ”kunstig” og fremskynnet menstruation og egg? Er det bedre å vente til det kommer av seg selv? Eller det er ikke/lite forskjell?

Vi har regnet at hvis mensen kommer før mandag-tirsdag neste uke så rekker vi fortsatt stimulering,  uttak og innsetting før klinikken går til ferie. Er det noe vits i å vente da?

Men hvis det blir slik at vi skal fremkalle mensen alikevel med medisinen hvor lang tid tar det fra jeg tar medisinen til mensen kommer og jeg kan starte med Menopur?

Uff.. blir så bekymret.

.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144057765-provera-for-%C3%A5-fremkalle-mensen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det der lurer jeg også på. Min forrige syklus var på 46 laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaange dager. Nettopp ferdig å blø (i rekordlange 8 dager). Skal begynne på medisiner når nesten mens er her.....og det kan jo ta sin tid.

Min lege sa også at han kunne fremprovosere mensen....mener det tok ca 10 dager før blødningene da startet. Er IKKE sikker i min sak da :(

Jeg har vært på UL i dag. Legen sa at jeg får mensen snart. Jooohooo.. Viktigste nå er å få det før neste mandag, da rekker vi stimulering, uttak og innsetting før Maigaard går til ferie. vi skal dropee Provera og jeg er veldig glad for det. Ville ikke ta sjanser og eksperimentere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...