Anonym bruker Skrevet 18. juni 2013 #26 Skrevet 18. juni 2013 Finn ut hva du virkelig ønsker å jobbe med, trives man gjør msn en mye bedre jobb! Ta en ok utdannelse, jobb målbevisst over flere år. Ta på deg ekstra ansvar når du får mulighet, og jobb det som er nødvendig. For min del har deg i perioder betydd jobb 50-60 timer i uken, og være tilgjengelig f.eks i ferier. Og vips, 5- 10 år etter begynner lønna å komme i samsvar med innsatsen Det at man må jobbe så mye er jeg ikke helt enig i. Har tett oppunder 1 mill i lønn etter ca 10 år i arbeid, og har vel omtrent aldri jobbet mer enn 40 timers uke noensinne. Og jeg er ikke noe enkelttilfelle i min bransje. Ang fleksibilitet er jeg enig. Men det går stort sett begge veier. Jeg er som regel tilgjengelig, men styrer både arbeidsdag og ferie helt og holdent selv. Anonymous poster hash: 77863...8db Jeg tror det er viktig å yte litt ekstra i starten for at man skal bli lagt merke til. Det behøver ikke være i antall timer , men et minimum er at innsatsen er på plass. Dersom du finner et yrke som interesserer deg, er ikke dette noe stort problem. Jeg har en jobb som også er min hobby. Jeg tjener nå ca 1,8 - 2 mill i året og har en rekke "goder" i tillegg ( bl.a. firmabil, vaskehjelp og svært gode forsikringsordninger). Jeg er nå 40 år så lønnen var IKKE på dett nivået i starten. Mitt beste råd er å velge noe som interesserer deg. Det er lettere å bli dyktig i noe du faktisk liker. Lykke til! Anonymous poster hash: 42dd5...9b4 Antar du er adm. direktør eller CFO et sted med en slik lønn? Anonymous poster hash: e7f68...e08
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2013 #27 Skrevet 18. juni 2013 Finn ut hva du virkelig ønsker å jobbe med, trives man gjør msn en mye bedre jobb!Ta en ok utdannelse, jobb målbevisst over flere år. Ta på deg ekstra ansvar når du får mulighet, og jobb det som er nødvendig.For min del har deg i perioder betydd jobb 50-60 timer i uken, og være tilgjengelig f.eks i ferier.Og vips, 5- 10 år etter begynner lønna å komme i samsvar med innsatsen Det at man må jobbe så mye er jeg ikke helt enig i. Har tett oppunder 1 mill i lønn etter ca 10 år i arbeid, og har vel omtrent aldri jobbet mer enn 40 timers uke noensinne. Og jeg er ikke noe enkelttilfelle i min bransje.Ang fleksibilitet er jeg enig. Men det går stort sett begge veier. Jeg er som regel tilgjengelig, men styrer både arbeidsdag og ferie helt og holdent selv. Anonymous poster hash: 77863...8db Jeg tror det er viktig å yte litt ekstra i starten for at man skal bli lagt merke til. Det behøver ikke være i antall timer , men et minimum er at innsatsen er på plass. Dersom du finner et yrke som interesserer deg, er ikke dette noe stort problem. Jeg har en jobb som også er min hobby. Jeg tjener nå ca 1,8 - 2 mill i året og har en rekke "goder" i tillegg ( bl.a. firmabil, vaskehjelp og svært gode forsikringsordninger). Jeg er nå 40 år så lønnen var IKKE på dett nivået i starten. Mitt beste råd er å velge noe som interesserer deg. Det er lettere å bli dyktig i noe du faktisk liker. Lykke til!Anonymous poster hash: 42dd5...9b4 Antar du er adm. direktør eller CFO et sted med en slik lønn? Anonymous poster hash: e7f68...e08 Ja, det er jeg. Anonymous poster hash: 42dd5...9b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå