Klar for nr2 **med spire** Skrevet 17. juni 2013 #1 Skrevet 17. juni 2013 Er hard i magen. Får både tillegg og morsmelk. Leste at de skal ikke ha maltejstrakt fordi d inneholder gluten. Men kunne gi sviske. Men d som er å få kjøpt på butikken er fra fire mnd. Kan jeg koke opp svisker å vann å gi han safta?
Pesta Skrevet 17. juni 2013 #2 Skrevet 17. juni 2013 Det kan du vel? Jeg har gjort det til mine. Lite svisker i forhold til vann, slik at det ikke blir så sterkt til magen.
skju Skrevet 17. juni 2013 #3 Skrevet 17. juni 2013 Alle mine har fått malt, men hvis du ikke vil det ville jeg kanskje kokt opp sukkervann først, svisker hvis ikke sukkervannet virker
Klar for nr2 **med spire** Skrevet 17. juni 2013 Forfatter #4 Skrevet 17. juni 2013 Regulerer sukkervann magen? Tidligere hadde han avføring hver dag og flere ganger om dagen. Plutselig er d 4-2 dager mellom?. Idag var den hard. Og han tok i..
SM40 Skrevet 18. juni 2013 #5 Skrevet 18. juni 2013 jeg ville ha kjøpt sviskedrikke fra 4 mnd. Den er mye mildere enn den på glass. Lager du selv må du være sikker på at du ikke blander for sterkt, bedre kontroll med å kjøpe det som drikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå