Gå til innhold

Finnes det behandling for dette??

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har nå mistet SA i fjor sommer og en MA i November, er nå 7 uker på vei og alle symptomer er borte, mistenker ny MA og skal på UL torsdag:/. Er det noen som kan hjelpe med dette eller er det bare å prøve til det går??? Utrolig tøft og vanskelig å miste, mannen er ikke den letteste å snakke med heller:/

Anonymous poster hash: 34b0c...cf6

Fortsetter under...

Som regel vil det hjelpe å forsøke igjen. Det fleste som mister mister av en grunn (feil på utvikling osv..) Noen får også påvist ulike årsaker bak, feks immunologiske sykdommer som kan øke sjansen for spontanaborter. For å finne ut om noe er galt, må en gjennom utredning. Utredningen får en etter en har mistet for tredje gang. 

Jeg har vært gravid seks ganger, og alle gangene har jeg på et visst tidspunkt mistet symptomer, før de har kommet tilbake igjen. Så prøv å ikke ta sorgene på forskudd. Håper du slipper å miste igjen, og at ultralyden på torsdag viser at alt er i skjønneste orden :) 

Forstår bekymringene dine! Og jeg tror det er veldig, veldig vanlig at mannen ikke helt forstår... kjenner meg litt igjen i det. 

Dersom denne graviditeten ikke skulle gå bra heller vill jeg anbefale deg å be om utredning. Evt. behandling er i så fall mulig å sette i gang dersom man finner en konkret årsak.

Krysser fingrene for deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...