Steinarsgirl - nr 3?? Skrevet 17. juni 2013 #1 Skrevet 17. juni 2013 Jeg venter nr 3 i februar, fantastiske nyheter egentlig... Alikevell går jeg bare å venter på at jeg skal miste, ikke noe god følelse. Jeg leser og høre over alt om folk som har eller har hatt SA eller MA. Jeg er nå gravid på 3 gang uten å noensinne ha mistet, jeg føler dermed at de liksom er "min tur" denne gang. Er det noen andre som har hatt 3 svangerskap eller mer uten å noen gang ha mistet? Kansje jeg kan roe meg ned litt og prøve å nyte dette svangerskapet
Dolly ønsker seg 3 ☆ Skrevet 17. juni 2013 #2 Skrevet 17. juni 2013 Hei, skjønner godt du er engstelig, men det er ikke noe mer "din tur" nå. Prøv å nyte graviditeten din, evt ta en tidlig ul hvis det kan berolige deg! Lykke til:)
Hurraaa! Skrevet 18. juni 2013 #3 Skrevet 18. juni 2013 Gravid for tredje gang jeg også. Aldri opplevd å abortere før. Klarer å la være og bekymre meg, tenker at naturen styrer dette selv. Håper jo selvfølgelig at det går bra denne gangen også <3
*Attpåklatten* Skrevet 18. juni 2013 #4 Skrevet 18. juni 2013 Jeg er også gravid med tredjemann, uten å ha mistet tidligere. Hadde mye de samme tankene som deg tidligere, men etter jeg fikk høre hjerte til fosteret i uke 10 slappet jeg mer av. Merker at jeg er mer bekymret generelt nå enn da jeg gikk gravid med førstemann. Da tenkte jeg overhode ikke på at noe kunne gå galt;-) Prøv å nyt, det går helt sikkert bra!
Steinarsgirl - nr 3?? Skrevet 19. juni 2013 Forfatter #5 Skrevet 19. juni 2013 Jeg er også gravid med tredjemann, uten å ha mistet tidligere. Hadde mye de samme tankene som deg tidligere, men etter jeg fikk høre hjerte til fosteret i uke 10 slappet jeg mer av. Merker at jeg er mer bekymret generelt nå enn da jeg gikk gravid med førstemann. Da tenkte jeg overhode ikke på at noe kunne gå galt;-) Prøv å nyt, det går helt sikkert bra! Godt å høre det er flere som har hatt 3 svangerskap uten å ha misset :-) Jeg skal på tidlig ultralyd på fredag, er da 6 uker på vei, så rekner med at hjertet har begynt å slå til da, å da er vel oddsen for å misste enda mindre. Har så lite symtomper også denne gang kontra de to andre.... Så da kjente jeg at en tidlig ultralyd kansje kunne roe meg ned litt :-)
pifi med tre nurk Skrevet 19. juni 2013 #6 Skrevet 19. juni 2013 Jeg er også gravid for tredje gang. Aldri opplevd abort ellet så mye som å blø en dråpe i mine svangerskap. Jeg tror dette går bra - for oss alle! lykke til på ul!
Urwa Skrevet 19. juni 2013 #7 Skrevet 19. juni 2013 Jeg venter nr 3 i februar, fantastiske nyheter egentlig... Alikevell går jeg bare å venter på at jeg skal miste, ikke noe god følelse. Jeg leser og høre over alt om folk som har eller har hatt SA eller MA. Jeg er nå gravid på 3 gang uten å noensinne ha mistet, jeg føler dermed at de liksom er "min tur" denne gang. Er det noen andre som har hatt 3 svangerskap eller mer uten å noen gang ha mistet? Kansje jeg kan roe meg ned litt og prøve å nyte dette svangerskapet Jeg skal få nr 4 og har aldri opplevd verken SA eller MA. Er faktisk i uke 32 nå. Men når jeg var i 1 trimester følte jeg det samme som deg. Man blir veldig lett påvirket av det man leser. Så mitt råd er å ikke lese alt du kommer over både her og andre steder på nettet. Du må nok skjerme deg selv,slik at du slipper å bli engstelig. Lykke til
Januars lykkeliten Skrevet 21. juni 2013 #8 Skrevet 21. juni 2013 Jeg har det helt på samme måte.... Gravid for 3 gang, ikke mistet før, og har tenkt at nå må det være min tur... Skal sies at jeg i alle svangerskap har trodd at jeg har mistet pga blødninger.... Nå klarer jeg nesten ikke å vente til tirsdag hvor jeg skal til ul.
Steinarsgirl - nr 3?? Skrevet 21. juni 2013 Forfatter #9 Skrevet 21. juni 2013 Ultralyd idag viste et bankene hjerte, så nå er det vel 90 % sjangs for at det går bra :-))) Lykke - kansje jeg bare er en av de heldige som slipper å miste :-) Lykke til på UL Januars Lykkeliten
Januars lykkeliten Skrevet 22. juni 2013 #10 Skrevet 22. juni 2013 Så godt å høre ! Det er vel ikke akkurat sånn at verden er rettferdig, og spontanaborter planlegges fra oven ift statistikk. Så det er veldig godt mulig vi bare er veldig heldige Takk
81-Mamma<3<3 Skrevet 22. juni 2013 #11 Skrevet 22. juni 2013 Jeg er gravid i uke 32 med nr 3. Har aldri mistet. Kjenner ikke så mange som har mister heller! Så det går nok godt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå