Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #1 Skrevet 17. juni 2013 Barna på ett og fire år trenger alt nytt av yttertøy og sko (høst og vinter) til bruk i barnehagen. Vil satse på gode kvalitetsklær og sko som holder de tørre og varme. Noe dere kan anbefale meg? Anonymous poster hash: 708a7...485
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #2 Skrevet 17. juni 2013 Det kommer an på hvor mye penger du har. Skallklær fra Isbjörn f.eks er fantastiske, men koster skjorta. På billigfronten har jeg god erfaring med KappAhl. Viking og Superfit har gode vintersko, litt avhengig av barnets fot (typisk Viking for de litt bredfotede, Superfit for de med smalere føtter). Anonymous poster hash: 1839b...19a
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #3 Skrevet 17. juni 2013 Ticket to heaven og miniature har veldig bra yttertøy, koster litt, men ikke helt vilt.Aldri våt, aldri kald, lette å bevege seg i, ta på selv og veldig god slitestyrke. Dessuten er Miniature veldig lett og videreselge til halv pris når det er for smått, ikke minst er det veldig fint og super kvalitet. Av sko liker jeg bisgaard, de vintersko modellene til de små er helt fantastiske og utrolig gode og varme. Eldste her i gården bruker viking vintersko, veldig fornøyd med de og. Votter anbefaler jeg isbjørn og ticket sine, ticket sine er veldig myke og gode, lette å bruke hendene. Luer sier jeg bare KIVAT, ingen over, ingen ved siden. Fantastisk passform som holder seg sesong etter sesong og vokser med barnet. Er nok litt over gjennomsnittet interessert i barneklær, og har testet utrolig mye forskjellig på mine to småtroll de siste årene:-) Anonymous poster hash: 6d0fb...ea4
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #4 Skrevet 17. juni 2013 Vi kjøper ofte Polarn & Pyret. God kvalitet og det holder så godt at det fint kan arves. Anonymous poster hash: 952a5...576
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #5 Skrevet 17. juni 2013 Her har vi både reima vår/høst dress og vinterdressen. Veldig god kvalitet! Anonymous poster hash: 40fea...241
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #6 Skrevet 17. juni 2013 P.O.P. og Reima. Viking på beina Anonymous poster hash: a9a21...1ee
3 i april Skrevet 17. juni 2013 #7 Skrevet 17. juni 2013 Kommer an på hvor mye penger du vil bruke det Om du ikke vil bruke en hel formue er reflex en vinner. Om du har Obs! i nærheten så kan du ofte få gode tilbud på HH, de har både jakker, vinter og vårdresser og skalleklær av HH. På storberg.no, får du tilbud på stormbergklær både av dresser, regnklær og jakker. Av dyrere merker er pop, reima, troll og isbjørn favoritter. På beina bruker mine barn kun viking. kjempegode sko for barn med brei fot.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #8 Skrevet 17. juni 2013 vi bruker bare troll dresser og viking sko Anonymous poster hash: c29d6...b90
moota m storebror&lillebror Skrevet 17. juni 2013 #9 Skrevet 17. juni 2013 Reima tec er bra til de minste barna, men nokså stiv pris. Reflex er bra, litt billigere. Jeg har gitt opp det meste og kjøper nesten bare Bergans til både liten og stor. Er dritt lei av å kjøpe nye klær 2-3 ganger på sesongen. Det har jeg gjort med reima tec til 5 åringen og Skogstad til 8 åringen. Det er første dyrt det! Av sko liker jeg godt Adidas gore tex og viking. Sverger til Viking vintersko!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå